לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
נטשה

אפוטרופסות בלעדית לקטינים לאמא

שלום, אני גרושה מזה חצי שנה ולפני הייתי פרודה 3 שנים. יש לי שני ילדים בן 10 ובת 12. אני לא בקשר עם הגרוש, הוא לא משלם מזונות, לא מתעניין בילדים. התחתנו נשואים אזרחים וכעת בוצע התרת נישואין. לשנה הבאה אין לי דרכונים לילדים, במשרד הפני נאמר שאני חייבת לגשת לבית משפט לקבלת אפוטרופסות לילדים בלעדית או בקשה לשנה לדרכונים, אינני יודעת איפה אהא שלהם . איך אני עושה זאת ואיזה מסמכים אני צריכה להגיש, ללא עורך דין. תודה.

עו"ד נורית פיש

האם את יודעת היכן לאתר את האב? אני מציעה להגיש בקשה לאפוטרופסות בלעדית לאור העובדה שהוא ניתק קשר עם הילדים . אינני יכולה להציע לך פתרון ללא עורך דין אלא להציע לך לגשת ללשכת הסיוע המשפטי כדי שיעזרו לך בפניה לבית המשפט. אגב, לא ברור לי מדוע את מוותרת על מזונות. העובדה שהוא לא בקשר עימם ובחר כך רק מגדילה את הוצאותייך ומהווה סיבה לפסוק מזונות יורת גבוהים.

נטשה

תודה על תשובה, אבל מזונות לא מגיע לי, יש לי פסק דין על מזונות ל2 ילדים סל הכל 650 שח לכל ילד, פתחתי תיק ההוצאה לפועל, וגם זה אני לא מקבלת, כי המשכורת שלי בסביבות 11000שח. האם זה יכול לעזור לי באפוטרופסות? אני סך הכל אותה לחדש דרכונים לילדים. איזה מסמכים אני צריכה בשביל להגיש לבית משפט.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום אפוטרופסות