לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אשה

ארגוני הנשים בארץ צריכים לפעול להוצאת בתי הדין הרבניים מן החוק

ושלילת זכותם לפסוק בכל נושא משפטי. בבתי הדין הרבניים האשה מופלית מלכתחילה, זה מובנה בדרך מחשבתם ובפסיקותיהם. לכן הם עוברים על החוק במדינת ישראל. הם ישויות לא חוקיות . אם נשים דתיות נדחפות ומאולצות להישפט בפניהם, או בטפשותן האדירה חושבות שעליהן להישפט לפניהם, על ארגוני הנשים לפתוח בקמפיין רב שנים ונחוש להסביר לכל אשה דתיה במדינה את מצבה כדתיה, ואת זכויותיה לפני הדין החילוני.

יוסי

עם הכוח שבידכם לעשות את המוות לאבות, הגשת תלונות שווא וכו... רק חסר לאבות הגרושים שאת זה גם יקחו מהם, לגן עדן הם יגיעו ישר כי את הגיהינום אתם עושים להם בחיים, למען הסר ספק אני נשוי 20 וגירושין לא על הפרק, אולי הפחד מלחשוב מה אני עלול לעבור אני סובל בשקט (סתם בדיחה)

חרדי

אירגוני הנשים אחראים למצב האבסורדי בו נשים מקבלות בכל מקרה מזונות, גם אם הן בעלות משמורת זהה בהיקפה לשל הבעל. הן אחראיות על דמי מזונות מופקעים עבור הילדים, מדובר על סכומים שבחיי נישואים רגילים לא היו משקיעים בילדים, הם גורמים להרס החיים של הבעל, פשוטו כמשמעו. ארגוני הנשים מתייחסים לגברים כאל עם עוין, וכל האוירה היא של מלחמה ונקמנות נגד הגברים. מדובר על נשים מתוסכלות. מתי מישהו כבר יקים ארגון לשיוויון בהליך הגירושין ?

חגי

אכן בתי הדין הרבניים לא סולחים כלכך לנשים בוגדניות,אבל איפא המחלות שהאישה יכולה להביא או הגבר? והעיקר אישה שבוגדת פוגעת בתא המישפחתי וגם גבר ולדעתי יש להחמיר עם הבוגדים בחזקת ענישה מתאימה. אין אני דוגל בניתוק הילדים מהאימא אך בגידה היא התעללות בצד השני ולרוב הינה בלתי נסלחת.

European

I'm waiting for the day that a dual- citizen woman, who has a European citizenship, would apply to the European Court of Human Rights. As a European citizen whose rights are violated by a court that female are denying the right to serve in, she would have a case. Only when the EU takes legal and economic actions against the non- democratic violation of human rights which is called 'Rabbinical courts', then something may change.

נורית פיש

זו אינה שאלה אלא הבעת דעה. אינני מסכימה איתך שנשים תמיד מופלות לרעה בבית הדין הרבני . לעתים דווקא בית הדין שומר על זכותן הרבה יותר מאשר בית המשפט.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום בגידות