משפטי– זאפ
משפטיפורומיםתביעות נגד חברת חשמלחשבונות מופרזים במונה תעוז בתקופה אחרונה

מנהלי הפורום

עו"ד שי שמואל פרץ

עו"ד שי שמואל פרץ

בעל תואר ראשון במשפטים ובעל תואר שני במנהל עסקים (בהצטיינות). עו"ד פרץ סיים בהצלחה את כיתת המצוינות בפקולטה למנהל עסקים וביצע פרויקט רחב היקף לחברה ישראלית-בינלאומית. עו"ד פרץ התמחה במחלקה המשפטית של חברת החשמל לישראל בע"מ בתחום האזרחי-המסחרי ובהמשך הועסק כעורך דין בחברת החשמל מספר שנים, במסגרת תפקידו ייצג את חברת החשמל במס' לא מבוטל של תיקים בנושאים שב"ח, נזקים למוצרי חשמל וכו'. בשנת 2009 הקים יחד עם עו"ד אריק ארביב את משרד עורכי דין ארביב-פרץ. החל משנת 2011 משמש עו"ד פרץ היועץ המשפטי של עמותת עמי"ת.

חזרה לפורום

חשבונות מופרזים במונה תעוז בתקופה אחרונה

ירו
ירון

אני חלק מועד של בניין שיש לנו מערכת חימום מיים משותפת, מבוססת חשמל. לפני מספר שנים הותקן מונה דיגיטלי בשיטת תעו"ז עבור חימום הדוד והוא נמצא בחדר סגור, כאשר נתנו מפתח לבחור שקורא אותו. לפני כמה חודשים, קיבלנו פתאום חשבון עצום, כ-22 אלף ש"ח. בדרך כלל היינו מקבלים סכום שנע בין 3000 ל-5000 בלבד. הסתבר שלאורך שנה, התחלף הבחור שקורא והחדש פשוט לא קרא. אז היו הערכות ופתאום הייתה קריאה. הערכנו שהכל בסדר וביקשנו לפרוס את החוב. החשבון שאחריו היה שוב הערכה, הפעם על 10000 ש"ח. בהתאם לסיכום מוקדם ביקשנו מהם לבצע קריאה. בינתיים החשבון הוגש לגביה ותוך חודש היה חשבון חדש מבוסס קריאה שבו עשו התאמות וביקשו 13,000 ש"ח. כשהתלוננו הם טענו שזה בנוסף ל-10000 ולא במקום ויש לנו מונה דיגיטלי עם 4 מונים בתוכו (למרות שמקבלים רק שני חשבונות) והכל בסדר. כבר מחכים לחשבון הבא ולא יוצאים מהסיפור הזה. אנחנו לא רואים שום שינוי מהותי ברמות הצריכה (אותו דוד, אין לו משהו שצורך יותר כעת). מנסים להבין מה הדרך הנכונה להתנהל מולם