עיכוב בטיפול בהזמנה להתקנת שעוני קריאה
ביום 2.8.18 פנינו לחברת החשמל בבקשה שיתקינו לבניין שכירות שבבעלותנו 12 שעוני קריאה. למרות שאישרו לנו שהבקשה נפתחה באופן תקין וכי הכל בטיפול, ולמרות עשרות שיחות למוקד - עד היום לא טיפלו בהזמנה ועדיין מעכבים אותנו. כל פעם אנו מקבלים תשובה אחרת מהחברה
לארא שלום, אני ממליץ לך לפנות לנציבות תלונות הציבור של חברת החשמל (ניתן לעשות כן גם באמצעות אתר האינטרנט של חברת החשמל) ולשטוח את טענותייך בתקווה למענה מהיר וענייני יותר. בהצלחה, עו"ד פרץ
שאלות נפוצות:
מונה חכם היה בר ניוד וכרגע לא
מאור חלץ