משפטי– זאפ
משפטיפורומיםתביעות נגד חברת חשמלחיוב בגין צריכת חשמל שנים קודמות בטענה שמונה לא היה תקין

מנהלי הפורום

עו"ד שי שמואל פרץ

עו"ד שי שמואל פרץ

בעל תואר ראשון במשפטים ובעל תואר שני במנהל עסקים (בהצטיינות). עו"ד פרץ סיים בהצלחה את כיתת המצוינות בפקולטה למנהל עסקים וביצע פרויקט רחב היקף לחברה ישראלית-בינלאומית. עו"ד פרץ התמחה במחלקה המשפטית של חברת החשמל לישראל בע"מ בתחום האזרחי-המסחרי ובהמשך הועסק כעורך דין בחברת החשמל מספר שנים, במסגרת תפקידו ייצג את חברת החשמל במס' לא מבוטל של תיקים בנושאים שב"ח, נזקים למוצרי חשמל וכו'. בשנת 2009 הקים יחד עם עו"ד אריק ארביב את משרד עורכי דין ארביב-פרץ. החל משנת 2011 משמש עו"ד פרץ היועץ המשפטי של עמותת עמי"ת.

חזרה לפורום

חיוב בגין צריכת חשמל שנים קודמות בטענה שמונה לא היה תקין

שול
שולי

קיבלנו חשבון חשמל בסך 30,000 ש"ח לפני כחודש, לחשבון היה מצורף מכתב שחברת החשמל החליפה לנו את המונה כי המונה הקודם לא היה תקין, קיבלנו חשבון חשמל אחרון ע"ס 2,600 שח ולא הבנו כיצד זה יכול להיות. אנחנו זוג בלבד שחיים בבית, הילדים לא גרים בבית, אחת חיה בחו"ל ואחד נשוי. בבירור שעשינו מולם הובהר לנו שהמונה הוחלף באותו חודש ובהתאם לחשבון חשמל זה נתנו קביעה רטרואקטיבית משנת 2015 על פי חשבון זה. ראשית זה לא נורמלי לקבל חשבון כזה, המונה החדש לא תקין. איך יכול להיות שקיבלנו כזה חשבון גדול? בעלי נכה צה"ל שנינו עובדים כל היום, אני גרה בדרום אבל שנינו עובדים במרכז. בחורף יש לי הסקה בבית שמופעלת על סולר, מדוע חייבו אותי צריכה כזו גם בחודשי החורף רטרואקטיבית? אין עם מי לדבר. יותר מכך, שלחו לנו שבועיים אח"כ הודעת אתראה לפני ניתוק. אין לנו מושג מה עושים.