נזק כתוצאה מהפסקות חשמל - פורום תביעות נגד חברת חשמל

שאלה חדשה
  • רונן

    נשלח ע"ירונן 08:16, 8 בדצמבר 2013

    עקב הפסקות חשמל , מכשיר ההגנה של הטלוויזיה הקריב עצמו והתקלקל. מדובר על מכשיר הגנה יקר לפלאזמה יקרה , עלות מכשיר ההגנה ₪1200. שלחתי מכתב תלונה לקבל פיצוי , תלונתי נרשמה. בשיחה עם חברת חשמל נמסר טלפונית כי הפסקות החשמל נגרמו עקב בעל חיים ( יונה) שגרמה לקצרים ברשת. מיצרן מכשיר ההגנה מסרו לי כי מפאת רגישותו הרבה הוא התקלקל , סביר להניח כי לשאר מכשירי הבית נגרם נזק מצטבר. עברו 21 ימי עבודה מפנייתי. מעבר למכתב הסטנדרטי שקיבלתי על קבלת התלונה , לא קיבלתי דבר. אשמח לדעת כיצד להתקדם. יש להדגיש כי פעם קודמת התקלקל דיסק קשיח במחשב וחברת החשמל התנערה מפיצוי תוך ציטוט החוק להגנתם. תודה מראש

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד שי שמואל פרץ

    עו"ד פרץ,מנהל הפורום

    14:12, 15 בדצמבר 2013

    רונן,

    בעניינים נזקים למכשירי חשמל, אין להקיש ממקרה אחד על מקרה אחר.
    אמליץ לך להמתין לקבלת תשובה מחברת החשמל ורק לאחר מכן לשקול המשך התנהלות מולם.

    בהצלחה.

    עו"ד שי שמואל פרץ

    תגובה
  • 20:07, 15 בדצמבר 2013

    תודה על תשובתך. עו״ד שי.
    ובכן חברת חשמל מתנערת מהעובדות ולא מפצה אותי על דבר וחצי דבר.
    ( ע״פ מכתב שקיבלתי מהם )
    איך מתקדמים מכאן בבקשה. ?

    תגובה
  • מנהל הפורום:עו"ד שי שמואל פרץ

    עו"ד פרץ,מנהל הפורום

    09:05, 16 בדצמבר 2013

    רונן שלום,

    לצערי לא אוכל להשיבך באופן ספציפי מבלי לקבל את התמונה במלואה.
    יחד עם זאת, אתה מוזמן לשלוח אליי למייל את תשובת חברת החשמל ואמליץ איך רצוי להתקדם בעניינך.

    בהצלחה,

    עו"ד שי שמואל פרץ

    תגובה
  • 22:15, 20 בדצמבר 2013

    איך שולחים פניה אליך ? והאם זה כרוך בתשלום ? תודה מראש

    תגובה
  • מנהל הפורום:עו"ד שי שמואל פרץ

    עו"ד פרץ,מנהל הפורום

    10:18, 22 בדצמבר 2013

    רונן שלום,

    פרטי ההתקשרות עימי מופיעים במבוא לפורום.

    עו"ד פרץ

    תגובה
  • 20:06, 26 בדצמבר 2013

    שלחתי למשרדך מייל לפני כיומיים .....

    תגובה
  • 20:02, 9 בינואר 2014

    שלחתי לך מייל אישי, תודה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד שי שמואל פרץ

מנהל הפורום: עו"ד שי שמואל פרץ

בעל תואר ראשון במשפטים ובעל תואר שני במנהל עסקים (בהצטיינות). עו"ד פרץ סיים בהצלחה את כיתת המצוינות
למידע נוסף

09-3731000 חיוג
הודעה

מירב התביעות שמוגשות נגד חברת החשמל על-ידי צרכניה מתרכזות בשלושה נושאים עיקריים:

שימוש בלתי חוקי בחשמל / גניבת חשמל: חברת החשמל עורכת בדיקות שגרתיות בבתים ובעסקים מידי יום. יחד עם זאת, לא אחת חברת החשמל טועה בשיקול דעת באשר לקרות מקרי שב"ח וקיימים מקרים בהם חויבו צרכנים בחיובי חשמל גבוהים בטענה לשב"ח כאשר בפועל השב"ח לא היה ולא נברא.
נזקים למוצרי חשמל: צרכני חברת החשמל מלינים חדשות לבקרים על נזקים שנגרמו למכשירי החשמל הביתיים. מקור התקלות נובע מנחשולי מתח שגורמים לעליות או ירידות מתח פתאומיות אשר פוגעים במכשירי החשמל הביתיים ולעיתים אף משביתים אותם כליל. בהתאם לתקנות שנקבעו בחוק החשמל חברת החשמל מחליטה האם לפצות את הצרכן או לאו.
חשבונות חשמל גבוהים: חברת החשמל פועלת עפ"י אמות מידה שנקבעו ע"י הרשות לשירותים ציבוריים–חשמל (להלן:"הרשות"), שהינה גוף רגולטורי בקשר לפעילות חברת החשמל בתחומים רבים. אחד התחומים עליהם אמונה הרשות, הינה תעריפי החשמל ואופן גבייתם. יחד עם זאת, חברת החשמל שוגה לעיתים בשיקול הדעת וסוטה מהכללים שקבעה הרשות.
על נושאים אלה ואחרים, בפורום זה.