לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
בליסה יוכי

מה אומר החוק על הפרעת תהודה קשה מהמזגן של השכנה?

על קיר חדר השינה שלנו בקומה מתחת מותקן מזגן שיוצר תהודה קשה. נסיונות להדבר עם השכנה כדי להפחית את התהודה עלו בתוהו גם בעל מקצוע שהבאנו על חשבוננו לא פתר את הבעיה, כך שאני שוקלת לפנות למפקח על בתים משתותפים כדי לקבל עזרה . שאלותי. 1.מה אומר החוק על כך 2. האם אפשר למדוד תהודה ואם כן היכן אוכל למצוא בעל מקצוע מתאים. . אני יודעת שלשם מדידת רעש יש צורך בשיתוף פעולה עם השכן, השכנה הזו לא תסכים לשתף פעולה האם יש דרך לאלצה לעשות כן. תודה

item.Author מנהל הפורום עו"ד ונוטריון דניאל רותם

שלום יוכי, עפ"י הדין בענייני מטרדים, הבעלים של המתקן היצר את המטרד חייב לעשות את כל הניתן כדי להפסיק את המטרד. ניתן למדוד רעש באמצעים אובייקטיבים מדוייקים. יש מהנדסים ומומחים לאיטום רעשים היכולים למדוד את הרעש ולתת חוודת דעת מקצועית. את הרעש יהיה ניתן למדוד בכל שעה שהמזגן יעבוד גם ללא שיתוף פעולה של השכנה בעלת המזגן.

יקה

לנו יש אותה בעיה וגרוע מזה! מסגן ענק נמצא צמוד אלינו וגורם לתהודה וזמזןם קשה גם מהיותו ישן וגם מתזוזה דלו וגם מהרשת שועדה רעש! דברתי עם השכן! הוא לא רוצה לעשות כלום אין מה לעשות! אלתבזבזי זמן על החוק ומומחים! תיצגי רעש לבן שזה סוג של רעש מקביל קבוע כמו צפזר חום או משהו אחר! וכמובן אם את יכולה אחרי כל הניסיונות לשכנע אותם ולא מסימים להרעיש להם בצור שתבהיר להם שגם הם יוכלו לבבול במסגרת החוק ויש הרבה דברים שמותר באופן חוקי! אנשים כאלה לומדים רק שזה מפריע להם! תצאי מהבית במשך הערב ותשאירי שואב אבק דולק!

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום בתים משותפים