לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
עמירה

הסכם ניהול בית משותף

שלום רב, לבניין שלנו מונתה חברת ניהול לפני כחצי שנה. אני חשה שדברים לא מתנהלים לגמרי בשקיפות. מבקשת לשאול 2 שאלות עקרוניות שיסייעו לי בהחלטה אם לבדוק אותם יותר. נציגות הבניין מולם ביקשה לראות את חוזה ההתקשרות. חברת הניהול ענתה במייל שאין חוזה התקשרות ושהיא מונתה ע"י המפקחת. כמו כן אמרה שהצעת המחיר התלויה על לוח המודעות היא בגדר הסכם המינוי. אציין שהצעת המחיר היא על נייר רשמי של החברה. האם זה נכון וסביר שאין הסכם כלשהו שחתום מול נציגי הבניין? האם העדר חוזה מאפשר התנתקות מיידית מהם ללא פנייה למפקחת? שאלה שנייה, בוצעה לפני כשבוע עבודת החלפת מקטע בצנרת הבניין עקב פיצוץ בצ"מ. עד היום נציגות הבניין לא קיבלה אסמכתא על העבודה שתאשש עלותה וכמובן תהיה בגדר אחריות על העבודה שבוצעה. האם זה תקין? למרות שאני שוכרת פניתי אליהם 3 פעמים לקבל את החשבונית כדי שאוכל להתקזז מול בעלת הדירה על החלק היחסי של תיקון הצינור. אך הם מתעלמים ממני מדובר אגב על בניין ישן בן 3 קומות בת"א שעד לפני חצי שנה התנהל רק עם ועד. אין מעלית ו/או חנייה. תודה רבה.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום בתים משותפים