לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אסף ליבנה

החזר כספי על דמי משלוח

בעקבות משלוח שלא הגיע מאמזון הובטח לי בצט החזר של הכסף וכשסירבתי והתעקשתי לקבל את המוצרים במהרה,סוכם כי אקבל את הכסף חזרה +10$ פיצוי ואז כשאבצע את הרכישה שוב אסמן משלוח אקספרס.שאלתי מי ישלם על המשלוח ונאמר לי שראשית אני משלם ועם קבלת משלוח האקספרס הם יחזירו לחשבון את התשלום בגין המשלוח האקספרס וגם צינתי את הסכום של 51.47$ מספר פעמים כדי שלא תהינה אי הבנות.כעת עם הגעת המשלוח הם אומרים שהנציג טעה ולכן הם לא יכולים להחזיר לי את הכסף. יש לציין ששאלתי מספר פעמים במהלך הצאטים לגבי ההחזר וכולם הבטיחו שאני מקבל את הכסף בסופו של תהליך ולכן שילמתי. כל ההתנהלות מגובה בצאטים שלי מול אמזון. מה אני יכול לעשות עכשיו? יש למי לפנות אחרי ששירות הלקוחות דוחה מאותי וטוען שאין להם אפשרות להחזיר לי את התשלום?

עו"ד גל מתתיהו

אסף שלום, משאלתך לא ניתן להבין בבירור את השתלשלות האירועים. בכל מקרה, אני ממליץ שתפנה שוב לשירות הלקוחות או למחלקה המשפטית של אמזון בכדי לפתור את העניין. בברכה, גל * האמור באתר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא.

אסף ליבנה

אפשר לקבל ממך את פרטי ההתקשרות למחלקה המשפטית של אמזון?

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום דיני אינטרנט ואפליקציות