לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
טל

תהליך הוצאת אזרחות פורטוגלית

היי, אני בקשר עם הקהילה היהודית בליסבון עם בחורה בשם Teresa, האם מישו התנהל מולה בנוגע לתהליך? מול מי עובדים אם אני עובר מולם את התהליך בלי עורך דין?, יש למישו שמות, מייל ישיר /טלפון ישיר של הבן אדם? חוץ מהמסמכים שצריך, האם יש צורך בחקר גנאלוגי? שלחתי לקהילה לבדיקה מקדימה לפני השליחה את תעודת הנישואים של הוריי שהתחתנו בטורקיה , תעודת לידה,סרטון של אבא שלי מדבר לדינו ומכתב מוטיבציה. אחרי כמה ימים היא אמרה לי את הדבר הבאה: Dear Mr. Tal Rod, The opinion of the Commission is positive but you must present more documents to sustain the argument of being from Sephardic origins. Please, send motivation letter, official documents like birth certificates, residence proof, genealogy, it’s missing some translations, and the signature of the rabbi in his letter is not legible. Also, the Commission did not achieve to open the video sent. Best regards, Teresa Santos לפי מה שהיא אמרה, חייב לעשות את חקר השורשים? בנוסף, פניתי לקהילה הרבנית בטורקיה ששם אבא שלי היה ומצאו בספר הזיכרונות את שמות ההורים ועולה 500$ על מנת לקבל את המסמך שאומר בספרדית שאנחנו ממקורות ספרד וחתימה של הרבה. האם עוד מישו עשה את המסמך הזה ושילם ? תודה

item.Author מנהל הפורום עו"ד אדם ידיד

טל שלום, טרסה היא אחת האחראיות על מתן אישור הצאצאות בקהילה היהודית בליסבון. משרדנו עובד מולה באופן שוטף. גישתה היא לנסות למצוא כל דרך לאשר את הבקשה, אך היא עומדת על מתן הוכחות. איני מכיר את תיקך ולכן איני יודע באם זהו האישור היחיד האפשרי. התעודה מטורקיה- הליך מוכר וידוע, אליו אני מפנה לקוחותיי רק כשאין ברירה, לאור עלותו. בהנחה שאתה מוכן להוציא סכום נוסף זה- לא הייתי חושש, שכן אם נאמר לך שנמצא שם ההורים, אז כנראה שזהו באמת המצב. בהצלחה.

חן

היי טל אשמח לקבל את דרכי ההתקשרות עם טרסה מהקהילה בליסבון. המשפחות שלנו עלו מצפון אפריקה ללא מסמכים כמו תעודת לידה ותעודות נישואין. האם בלעדיהם לא נקבל אישור לאזרחות פורטוגלית?

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום אזרחות פורטוגלית