open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 1 בספטמבר 2017

            בלעדיות במכירת דירה.......

            יש כאן 3 שאלות בבקשה תנסה לעזור לי זה דחוף תודה.שלום גייסתי נכס בבלעדיות . הטפסים שלי מהמחשב 2 דפים 1 הזמנת שירותי תיווך והשני טופס בלעדיות.
            בהזמנת שירותי תיווך כתבתי הכל בסדר.
            בטופס בלעדיות בגלל שהיו בלחץ ללכת רשמתי כתובתם את כתובת הנכס שגייסתי ולא כתובת המגורים שלהם.
            ולמטה כתוב כתובת הנכס ולא רשמתי כלום.
            וגם שכחתי לרשום מכירה או ההשכרה בטופס הבלעדיות כי צריך לסמן. בטופס הזמנת שירותי תיווך סומן מכירה.
            בטופס בלעדיות בעצם לא רשמתי מס חדרים לא מ"ר.
            יש חתימות על טופס בלעדיות ועל הזמהת שירותי תיווך.
            1 )אם אני ישלח באימל או בווצאפ טופס שהוספתי נתונים ואני יגיד לה לאשר זה תופס אם חלילה יש בעיות?
            2) הם 8 יורשים ונפגשתי עם אח מייצג את כולם ורשום בטפסים שהוא מייצג את כולם ובאישורם.
            האם אני חייבת להחתים גם אותם?ואם כן האם טופס נלווה שאני ישאיר אצלם שיחתמו שאותו אח חתום בטופס בלעדיות למכירת דירה וגם בטופס הזמנת שירותי תיווך והם מסכימים למכירת הדירה והוא חתום בטפסים בשם כולם והם יפו את כוחו לחתום בשם כולם זה בסדר ותופס או שאני חייבת על טופס בלעדיות להחתים את כולם?
            3 )עוד דבר ששכחתי זה לרשום מספור .הזמנת שירותי תיווך מספר ....בשני הדפים האם זה נורא?
            חייבת לציין שהוא צילם את הטופס בפלאפון למרות שחתמנו ואמרתי לו שלא סיימתי למלא.
            אבל טופס העתק הוא לא קיבל ממני רק צילם.
            מה אני יכולה לעשות .בבקשה עזרה .

            1 בספטמבר 2017
          • מנהל הפורום שגיא בכור, עו"ד ונוטריון 3 בספטמבר 2017

            שלום רב
            לדעתי עדיף לשלוח טופס מתוקן מאשר להתעלם מהבעיות. רצוי כמובן בפגישה ביניכם ולאחר מכן לתת העתק לצד השני. זוהי דרך המלך, והיא מומלצת במיוחד בתיקים שאת צופה בעיות עם הלקוחות.
            חשוב ביותר להעביר העתק מלא ללקוח רצוי כאמור במסירה ביד ואם לא אז לפחות במייל או ווטסאפ עד הפגישה ביניכם בעתיד.
            אי - מייל או ווטס אפ - זהו פיתרון פחות טוב - אבל יותר טוב מכלום.
            לעניין החתימה של כולם על הטפסים - כמובן שזו הדרך המומלצת, ואם לא אז לראות יפויי כוח של כולם לאחד שחותם מולך.
            במקרה של מחלוקת וכו' - תהיה לך זכות תביעה מול זה שחתם מולך לגבי כלל דמי התיווך.
            אם יש לך חשש לגבי חלק מהאחים - ניתן לדבר איתם בטלפון ולראות לאן הרוח נושבת בטרם את משקיעה את עצמך בתיק המכירה הזה.
            מס' הזמנת שירותי תיווך - חשוב יותר לעניין הנה"ח וביקורת ופחות חשוב ללקוח מבחינת זה שזה לא שולל את דמי התיווך שלך כמו החסרת פרטים מהותיים אחרים.
            מומלץ לעבוד בצורה שיטתית ומסודרת,
            בהצלחה רבה,

            3 בספטמבר 2017
          forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form