לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
גרינברג הרי

בקשה לסעד משפטי על אי חידוש זכיינות מפעל הפיס

עד 31.12.12 הייתי זכיין מפעל הפיס כאשר ההודעה על אי חידוש הזכיינות נימסרה ב- 31/12/12 שאלתי הראשונה האם ניתן לבקש סעד מישפטי לשנוי המצב ? ז"א לחייב אותם להמשך הזכיינות עד ברור העניין ולגרום להם להסביר ביפני בית המישפט או בורר האם המהלך חוקי לפי חוזה הזכינות ? לצערי הייתי רק זכיין של מפעל הפיס ואין לי יכולות כספיות ושאלתי האם ניתן לקבל המלצה על עו"ד חדש בתחום זה המוכן לייצג אותי על בסיס התוצאות?

עו"ד גיא קולן

שלום רב לא ברור מפנייתך אם מדובר בסיום תקופת הזיכיון המלאה או שנותרה עוד אופציה למימוש. במידה ותקופת הזיכיון הסתיימה, הרי שעל פניו המזכה פעל כדין. ככל שהייתה קיימת אופציה, חוזה הזכיינות מפרט אם נדרש מתן הודעה מוקדמת, ואם כן מהו המועד שבו יש לשולחה. במידה ומפעל הפיס הפר הוראות חוזה הזיכיון הנוגעות לכך, יש בסיס משפטי להעלות טענות כלפיו. בהצלחה

גרינברג הרי

תודה על תשובתך בקריאה מדוקדקת מתברר שאכן תקופת הסיום היא בתאריך הנקוב ואין כל סעיף המדבר על צורה או דרך המדברת על סיום. כמובן שנוסח כתב הזכיון ניכתב ע"י צד אחד השומר על זכיותיו בקצור הם רשאים לבצע כמעט הכל. עף על פי שלדעתי עמדתי בתנאי החוזה והשכל הישר אומר שהחוזה היה אמור להיתחדש האם זה ניחשב כמילחמת דון קישוט בתחנות רוח ?

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום זכיינות