לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
א-מ

תמ"א 38/2 הריסה ובינוי

היזם החתים את הרוב- מעל 80% מהמוכרים על הסכם עם סעיפים שהמיעוט מבקש לתקן כעת: הגדרה מדויקת של הגוף הכלכלי המלווה את הפרויקט כבנק: בהצעה הראשונית צויין שם הבנק וכעת יש רק : בנק בישראל יתן ערבות בנקאית. לגבי הליווי הבנקאי הנושא נרשם מעורפל ולא ברור. לגבי הערבויות הן תימסרנה רק לאחר קבלת היתר בנייה+דו"ח אפס ולא עם לחתימת החוזה. בינתיים המוכרים נדרשים לחתום על אישור לרישום הערת האזהרה לטובת הקבלן, האם זו דרישה סבירה?

עו"ד מאיר ברטלר

א-מ שלום, זו שאלתך השנייה בעניין. יש לברר עם עורך הדין המייצג אתכם מול הקבלן, האם הדרישות של הקבלן הנן סבירות ונותנות לכם, בעלי הנכסים את ההגנה המרבית. כמו כן, ניתן בהסכמת הצדדים, לשנות או/ו להוסיף תנאים בהסכם.

מייקי

מר ברטלר היקר, התשובה שלך לא-מ מתחמקת כדי לא לענות לעניין. בולט הרצון להיות קולגיאלי לעמיתיך. האם לשם כך הקמת פורום? היכן הרצון האמיתי לעזור לכל אותם דיירים נבוכים שרובם אינם מצויים בסבך הכל כך מפותל שמועיד להם תהליך תמ"א ובמיוחד תמ"א 38/2. ול א-מ , ברור שאין לאפשר לקבלן/יזם לקבל הערת אזהרה לפניח קבלת היתר בנייה.. לגבי הערבויות כמובן שלא ניתן לקבלן בעת חתימת החוזה לצורך כך יש להכניס תנאים מתלים הסכם.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום מקרקעין