מנהלי הפורום

עו"ד אירן סיבוני
עו"ד אירן סיבוני מספקת מגוון שירותים משפטיים בתחומים של דיני מקרקעין , חוזים, דיני משפחה וירושה ושירותי נוטריון כבר למעלה משני עשורים.
קביעת פגישה
0554318369
מילוי שני סעיפים בשטר מכר
בור
בוריסשלום יש לנו צורך למלא שטר לאחר גירושין. ההעברה הינה ללא תמורה. כמוכן ישנה משכנתה על הדירה. 1. בשטר המכר יש לציין 'ללא תמורה' או 'בתמורה'? השאלה נובעת מסיבה שישנה משכנתה על הדירה. 2. מי ממלא את מס' השטר? סה"כ 5 עותקים - האם כל העותקים באותו מספר? 3. חלקו של המוכר הינו 1/2. יש לציין את החלק בצורת שבר או מילולית? כנ"ל לגבי העודף לאחר המכר - מספיק לשים 0 או קו? תודה רבה
RE:
עו&
עו"ד יגאל מירוןאני מבין שמדובר בהעברת הדירה בין בני הזוג. אם בן הזוג הנותן מקבל פטור מהמשכנתה אני רואה זאת כקבלת תמורה. מספרי השטר ממולאים ע"י לשכת רישום המקרקעין. החלק בזכות יירשם:" 1/2 חלקים". יתרה "-----" או "אין" או "0". יגאל מירון, עו"ד