• 23 באוגוסט 2016

    התנהלות מול הקבלן ביום תיקון הליקויים

    1. שלחתי מכתב רשום לקבלן עם הליקויים
    בדירתי
    2. הקבלן ערך סיור ורשם את הליקויים - ולא רשם את כל הליקויים שפורטו במכתבי

    רשמתי הערה : "לא נבדקו כל הליקויים שפורטו במכתבי מיום ........... אני עומד על דרישתי לתקן את כל הליקויים הנ"ל"

    וחתמי גם תחת מחאה בחתימתי

    3. הקבלן קבע למועד תיקון הליקויים

    ברור לי שהוא לא יתקן את כל הליקויים שרשמתי במכבתי

    כנראה שהוא יחתים אותי על טופס שכל הליקויים תוקנו ביוום כזה וכזה לשביעות רצוני וכו (דיי צפוי)
    איך עלי להמשיך לתנהל מה לרשום בהערות שלי בטופס של התיקון במידה ויבוצע
    והאם לרשום שוב תחת מחאה?
    איך עלי להשמיך לפעול על מנת להישאר בצד הבטוח למקרה ש...

    תוודה רבה

    23 באוגוסט 2016
  • מנהל הפורום עו"ד יגאל מירון 23 באוגוסט 2016

    התייחסות עוה"ד יגאל מירון לעניין התנהלות מול הקבלן ביום תיקון הליקויים

    פעלת נכון בתיעוד הדברים ושימוש בדואר רשום. אין לחתום על מסמך שגוי (הודאה שתוקנו כל הליקויים כאשר זה אינו המצב). בצע שינויי ניסוח במסמך על מנת שישקף את האמת או שלא תחתום. חתימה תחת מחאה אינה משרתת אותך אלא אם היא נעשית בלחץ/כפיה ואתה פונה מיידית אח"כ לביטולה, לרבות אם יש צורך באמצעות הליך משפטי. שקול פניה לעו"ד. בכל מקרה, על מנת לבסס את עמדתך יש לתעד בנאמנות את מצב הדברים. שיחות טלפון אינן תיעוד.

    23 באוגוסט 2016
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?