מנהלי הפורום

עו"ד אירן סיבוני
עו"ד אירן סיבוני מספקת מגוון שירותים משפטיים בתחומים של דיני מקרקעין , חוזים, דיני משפחה וירושה ושירותי נוטריון כבר למעלה משני עשורים.
קביעת פגישה
0554318369
קבלת פיצוי על מסירת דירה מקבלן באיחור
נטע
נטעקבלן מסר דירה באיחור של 5.5 חודשים, עבור 5 חודשים שולם פיצוי על פי החוק, על מנת לקבל את הפיצוי האחרון (הנכס כבר נמסר), דורש הקבלן לחתום על מסמך העדר תביעות וכתב ויתור. האם במקרה והפיצוי ניתן לפי ההסכם ולפי החוק, יכול הקבלן להתנות את קבלת הפיצוי האחרון בחתימה על מסמך שכזה?
RE:
עו&
עו"ד יגאל מירוןהתייחסות עוה"ד יגאל מירון לעניין דרישת קבלן לקבלת כתב ויתור: הקבלן יכול לבקש כל דבר. השאלה היא מה ראוי להסכים לו. כתב שחרור מטענות הנוגעות לאיחור במסירה הוא סביר וראוי. שחרור גורף מטענות אינו ראוי.