מנהלי הפורום

עו"ד אירן סיבוני
עו"ד אירן סיבוני מספקת מגוון שירותים משפטיים בתחומים של דיני מקרקעין , חוזים, דיני משפחה וירושה ושירותי נוטריון כבר למעלה משני עשורים.
קביעת פגישה
0554318369
דו משפחתי ללא פרצלציה (שני השכנים מופיעים בנסח טאבו)
רחל
רחלשלום. רציתי לשאול האם יש צורך להחתים את השכן של הדו השני כאשר רוצים לעשות עיסקת מכר או שאין צורך. האם זה קשור לכך אם יש תשריט או אין? בנסח טאבו מופיע מגרש ושניהם רשומים שם. תודה רבה