מנהלי הפורום

עו"ד אירן סיבוני
עו"ד אירן סיבוני מספקת מגוון שירותים משפטיים בתחומים של דיני מקרקעין , חוזים, דיני משפחה וירושה ושירותי נוטריון כבר למעלה משני עשורים.
קביעת פגישה
0554318369
מיסוי מקרקעין הערכה גבוהה של הנכס
מיכ
מיכלרכשתי מאחי בית לאחר שקיבלנו הערכת שמאי של 1.7 מיליון. לצורך קבלת משכנתא שמאי של הבנק העריך ב 1.5 מיליון.שילמתי מס רכישה לפי 1.7 מיליון.ממיסוי מקרקעין טוענים שערך העיסקה נמוך והם מעריכים לפי 2.5 מיליון ואת ההפרש עלי לשלם. הם גם פירסמו באתר של המיסים שהעיסקה בוצעה לפי 2.5 מיליון. האם תפקיד השמאים חלף?האם לפני כל עיסקה צריך לבדוק במיסוי מה ערך הנכס?אני מתכוונת לערער באמצעות עו"ד שייצג אותי במכירה. האם הנושא מוכר/שכיח?אשמח לטיפים בהתמודדות מול עניין זה.