מנהלי הפורום
פיצוי דייר על מוצר חשמלי תקול לאחר סתימה בבניין, האם וואטסאפ הוא סימוכין?
יני
יניב גלשלום לכולם, אנו מתגוררים בבניין דירות של 16 דיירים כבן 50 שנה. לאחרונה הייתה סתימה בצנרת הבניין, קראנו לאינסטלטור עם ביובית שתיקן את הבעיה, וכל דיירי הבניין נשאו בעלות התיקון. אחד הדיירים טוען כי כתוצאה מהסתימה נוצר נזק למדיח הכלים שלו, אותו תיקן בעלות של 500 ₪. אותו דייר (שהינו שוכר בבניין) יצר קשר עם בעלת הדירה שלו וביקש פיצוי, זאת בתורה הפנתה אותו לוועד הבית. לאחר ייעוץ ביקשנו מהדייר להביא מכתב מהטכנאי חתום מהטכנאי המטפל המציין בפירוש כי הנזק נגרם למוצר כתוצאה מההצפה. הדייר טוען כי עלות המכתב הינה 250 ₪ זמן טכנאי ומציג כאלטרנטיבה הודעה וואטספ מהטכנאי שבה הטכנאי כותב כי התיקון בוצע עקב סתימה בצנרת הביוב. האם ניתן להסתפק בצילום וואטסאפ במקרה כזה? יש סיבה להתעקש על מכתב מסודר? תודה לעונים