התחייבות של ספק שגרמה לי נזק - פורום ליווי משפטי לשותפויות, חברות ועסקים

שאלה חדשה
  • אלון

    נשלח ע"יאלון 10:09, 5 ביוני 2016

    שלום, רציתי לברר אם סגרתי עם ספק שאני עובד איתו במייל, שישלח לי חומרים ולא כתבנו תוך כמה זמן, רק בטלפון אמרתי לו שיביא את זה בתוך 7 ימים, עכשיו כבר עבר הזמן והוא אומר זה בעיה שלי, האם אני יכול לתבוע אותו על הנזק שגרם לי, האם אני חייב לשלם לו אני כבר קניתי שוב את החומרים כדי לעמוד בזמנים מול הלקוח שלי? תודה לעונים

    השב
  • מנהל הפורום:גיא הרשקוביץ, משרד עורכי דין ומגשרים

    גיא הרשקוביץ, עו"ד מנהל הפורום,מנהל הפורום

    09:18, 6 ביוני 2016

    אלון שלום,

    תודה על פנייתך החשובה, ואני יסביר, עסקים רבים בתחילת דרכים עושים את אותם הטעויות בראש ובראשונה בדרכי ההתקשרות שלהם עם הספקים, לעיתים זה בטלפון, לעיתים במייל ולעיתים באיזה שרבוט על דף נייר, ולאחר מכן מתחיל רצף של אי הבנות, טעויות, ונזקים שמתגלגלים קדימה. בעניין שאלתך, התקשרות במייל עשויה לחייב אותך אך חשוב להבין את כל מה שהיה מעבר לכך בינכם, האם כך עובדים בדרך כלל, מה זמן אספקה סביר למוצרים שרכשת, מה היקף הידע שהיה לספק על הדחיפות בקבלת המוצרים, כל אלו חשובים כדי לקבל את התשובה המדויקת ומכל מקום, חשוב להדגיש, כי טעויות שכאלו ניתן למנוע בקלות ולמנף את העסק שלך להצלחה, במקום להיכנס לסיטואציות אלו.
    ניתן לפנות להמשך פרטים ובדיקה בדרכים המקובלות.

    תגובה
מנהל הפורום:גיא הרשקוביץ, משרד עורכי דין ומגשרים

מנהל הפורום: גיא הרשקוביץ, משרד עורכי דין ומגשרים

בוגר המכללה למינהל – מקים ושותף במשרד. המשרד עוסק בתחום הרחב של המשפט המסחרי לרבות בליווי ויעוץ רכי
למידע נוסף

053-9374036 חיוג
הודעה

הפורום מבקש לתת מענה לעסקים בתחילת דרכם - חברה, שותפות או עוסק מורשה.
מהם הסכמי שותפות, הסכמי מייסדים, כיצד להמנע מסיבוכים עם בנקים, עם ספקים, סכסוכים בין השותפים בעסק ועוד.