משפטי– זאפ

מנהלי הפורום

גיא הרשקוביץ, משרד עורכי דין ומגשרים

גיא הרשקוביץ, משרד עורכי דין ומגשרים

בוגר המכללה למינהל – מקים ושותף במשרד. המשרד עוסק בתחום הרחב של המשפט המסחרי לרבות בליווי ויעוץ רכישת נכסים ו/או במכירתם, עריכת הסכמים מסחריים ועריכת חוות דעת מסחריות ומתן ייעוץ משפטי שוטף. בנוסף, משרדנו מספק ללקוחותיו שירותים משפטיים בתחום דיני התאגידים לרבות סיוע בהקמת חברות ושותפויות, עריכת הסכמי מייסדים ושותפויות, עריכת הסכמי מכירת / רכישת מניות, הקצאת מניות, הסכמים בין בעלי המניות והסכמי הלוואה.

קביעת פגישה
0539374036
חזרה לפורום

התחייבות של ספק שגרמה לי נזק

אלו
אלון

שלום, רציתי לברר אם סגרתי עם ספק שאני עובד איתו במייל, שישלח לי חומרים ולא כתבנו תוך כמה זמן, רק בטלפון אמרתי לו שיביא את זה בתוך 7 ימים, עכשיו כבר עבר הזמן והוא אומר זה בעיה שלי, האם אני יכול לתבוע אותו על הנזק שגרם לי, האם אני חייב לשלם לו אני כבר קניתי שוב את החומרים כדי לעמוד בזמנים מול הלקוח שלי? תודה לעונים

RE:
גיא
גיא הרשקוביץ, עו"ד מנהל הפורום

אלון שלום, תודה על פנייתך החשובה, ואני יסביר, עסקים רבים בתחילת דרכים עושים את אותם הטעויות בראש ובראשונה בדרכי ההתקשרות שלהם עם הספקים, לעיתים זה בטלפון, לעיתים במייל ולעיתים באיזה שרבוט על דף נייר, ולאחר מכן מתחיל רצף של אי הבנות, טעויות, ונזקים שמתגלגלים קדימה. בעניין שאלתך, התקשרות במייל עשויה לחייב אותך אך חשוב להבין את כל מה שהיה מעבר לכך בינכם, האם כך עובדים בדרך כלל, מה זמן אספקה סביר למוצרים שרכשת, מה היקף הידע שהיה לספק על הדחיפות בקבלת המוצרים, כל אלו חשובים כדי לקבל את התשובה המדויקת ומכל מקום, חשוב להדגיש, כי טעויות שכאלו ניתן למנוע בקלות ולמנף את העסק שלך להצלחה, במקום להיכנס לסיטואציות אלו. ניתן לפנות להמשך פרטים ובדיקה בדרכים המקובלות.