לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות

פורום להסדרת חובות לתושבי חוץ

אם אתה חולמים כבר זמן רב לשוב לארץ או שאתם מכירים אנשים, קרוב משפחה או חבר שלא ראיתם כבר שנים ומשאלת ליבם היא לשוב לארץ הקודש, כדאי שתכירו את הפורום: "הסדרת חובות לתושבי חו"ל", שמנוהל על ידי עורכת הדין קארין ברגינסקי.

הפורום מיועד לכל בעל חוב תושב הארץ שמתגורר בחו"ל וכן למי שמכיר בעלי חוב, שלא יודעים כיצד עליהם לפעול כדי לסיים את חובותיהם ולהגשים את חלומם לשוב לארץ הקודש. יודגש כי אין לראות בפורום ייעוץ משפטי, אלא המלצה להכוונה.

ידוע שלא מעט אנשים נאלצים מסיבות שונות לעזוב את הארץ בין אם הם עוזבים עם חובות שידועים להם ובין אם החובות מתגלים להם בדיעבד, לכן הפורום מיועד עבורם. 

 בחלוף השנים אנשים רבים מגלים כי חובות קטנים תפחו לסכומים עצומים לנוכח הצמדות וריביות וכיום הם חולמים לשוב לארץ בין אם לביקור זמני ובין אם לצמיתות, מכיוון שעם שובם לארץ הם צפויים לנקיטת הליכים לרבות עיכוב יציאה מהארץ ועיקולים הם נמנעים מלהגיע. לעיתים מתוך ייאוש אמיתי, הם פונים לגורמים שונים, ומשלמים סכומי עתק כדי להסדיר את חובם, אך אז הם מגלים לדאבונם שנותרו מול שוקת שבורה וחובם לא הוסדר.

עורכת הדין ברגינסקי מזמינה את בעלי החוב ומכריהם ליצור עמה קשר דרך הפורום, לשאול שאלות ולקבל המלצה באופן הכנה והמקצועני ביותר שיש על מנת שתוכלו לדעת כיצד להמשיך בתהליך ומה צפוי לכם.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה