ירידה בשמיעה וטינטון - פורום משרד הבטחון - נכי צה"ל

שאלה חדשה
  • אריק

    נשלח ע"יאריק 13:12, 19 באפריל 2012

    בעקבות חשיפה לירי ללא אטמים בצבא נפגעה השמיעה שלי והחל טינטון קבוע. זה משפיע על הרבה דברים, כמו נדודי שינה, כאבי ראש, לחץ כל היום וכו'. כיצד אפשר להוכיח שתופעות הלוואי קשורות לטינטון? אני רוצה שיכירו בי בכל התופעות הנ"ל.

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד תמר סיון

    עו"ד תמר סיון,מנהל הפורום

    20:42, 21 באפריל 2012

    אריק שלום,
    ההכרה היא בד"כ בטנטון ולא בתופעות הלוואא הנגזרות ממנו. ישנם מקרים בהם הוכרה נכות נפשית כתוצאה מהטנטון. הכל תלוי במידת חומרת תופעות הלוואי והאם הפכו לנכות העומדת בפני עצמה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד תמר סיון

מנהל הפורום: עו"ד תמר סיון

בוגרת אוניברסיטת ת"א במשפטים (LLB), בהצטיינות, וחברת לשכת עוה"ד משנת 1989. בוגרת השתלמויות מקצועיו
למידע נוסף

053-9378372 חיוג
הודעה

פורום זה עוסק בשאלות הנוגעות לזכויותיהם של נכי צה"ל ומשרד הבטחון, נפגעי טרור ומשפחות שכולות, כולל תביעות להכרה במשרד הביטחון, בפני ועדות רפואיות ומימוש זכויות בלשכות השיקום - במקרים של פציעה, מחלה או החמרת מצב, כולל ערעורים בועדות רפואיות, ביטוח לאומי ובבתי משפט.