ביטול טיול מאורגן עקב מות אימי - פורום ביטוח ותביעות רכוש

שאלה חדשה
  • מריו

    נשלח ע"ימריו 18:39, 18 ביוני 2015

    שלום אימי נפטרה לפני טיול שהייתי אמור להשתתף, תבעתי את חברת הביטוח ודחו את תביעתי מאחר ואמא שלי הייתה מעל גיל 80 המקרה ארע ב 2012 ובפוליסת ביטוח היה סעיף (שלא הייתי מודע לו) שבמידה וביטול הנסיעה לאור מות קרוב מעל גיל 80 אין כיסוי. האם יש לי "קייס" מה יכול לעשות יש לציין שסוכן הביטוח שלי ניסה לשנות ההחלטה ותקופה ארוכה, "משכו" אותי שבקרוב אקבל כסף וכו' בתודה מראש מריו

    השב
  • מנהל הפורום:אמיר שושני, משרד עורכי דין

    אמיר שושני,מנהל הפורום

    06:24, 19 ביוני 2015

    אם הדבר כתוב בפוליסה במפורש, אני מתקשה לראות על מה תבסס תביעה נגד הביטוח.

    תגובה
  • 08:25, 19 ביוני 2015

    אמיר שלום
    קודם כל תודה על התשובה המהירה ובכלל על האתר והשרות.
    יש לציין שלאחר המקרה שלי וטענותי, חברת הביטוח ביטלה את הסעיף בפוליסות שלה, (כמו כן (לאחר המקרה ) בדקתי פוליסות של חברות אחרות והסעיף לא קיים).
    תקופה ממושכת הסוכן ביטוח טען שהחברה תפצה אותי על המקרה ובסופו של דבר לא קרה כלום.
    כמו כן בעת רכישת הביטוח ובשום שלב לפני המקרה לא ראיתי או הציגו /הבליטו לי את הסעיף.
    בתודה מראש
    מריו

    תגובה
  • 08:34, 19 ביוני 2015

    מצטער שכחתי הפואנטה באמור לעיל לטענה על סעיף מפלה

    תגובה
  • מנהל הפורום:אמיר שושני, משרד עורכי דין

    אמיר שושני,מנהל הפורום

    06:38, 29 ביוני 2015

    אפשר לטעון לסעיף מפלה אני לא יודע האם גובה הנזק שווה את המלחמה. אם ממילא חברות הביטוח ביטלו אותו אז גם אין טעם לתביעה ייצוגית.

    תגובה
מנהל הפורום:אמיר שושני, משרד עורכי דין

מנהל הפורום: אמיר שושני, משרד עורכי דין

עו"ד אמיר שושני הקים ומנהל משרד ובו למעלה 6 עורכי דין. בוגר האוניברסיטה העברית וחבר בלשכת עורכי הדין
למידע נוסף

077-2304188 חיוג
הודעה

רובנו פוגשים את חברת הביטוח פעמיים. בפעם הראשונה, כשחברת הביטוח רוצה שנרכוש ממנה פוליסה, היא מחייכת אלינו, מעניקה לנו הטבות וצ'ופרים, ומפזרת הבטחות לרוב.  ממפגש זה, יוצאים רובנו שמחים וזחוחים. הצלחנו לרכוש פוליסה בתנאים מפליגים.

בפעם השניה, כשמגיעה העת לתשלום על פי הפוליסה, בין אם נגנבה לנו המכונית, נשרף לנו הבית, חלינו במחלה קשה או נפצענו, או אז מתגלה לנו חברת ביטוח אחרת לגמרי. הרבה פחות חייכנית, הרבה פחות נדיבה, ובעיקר – קטנונית. כזו שמוצאת אותיות קטנות לרוב, שמטרתן אחת – להוכיח לנו שבעצם רכשנו את הפוליסה הלא מתאימה, וכי האירוע שבגללו אנו מבקשים לקבל את הפיצוי, נופל בדיוק בתוך החריג שלא מחייב אותה לשלם.
בנקודת זמן זו, עוד לפני שנפנה לקבלת ייעוץ משפטי שיעלה לנו הרבה כסף, אנו צריכים עצה טובה שתכוון אותנו, ותיתן לנו כלים להתמודד עם חברת הביטוח, ותבהיר לה שגם אנחנו יודעים לקרוא את האותיות הקטנות, ובעיקר – להראות לה שאנו מכירים גם את החריגים לאותיות הקטנות, שמשום מה תמיד, אבל תמיד, פועלות רק נגדנו. אתם מוזמנים להיכנס לפורום זה, להתייעץ, לשאול, להביע עמדות, להשיב לשאלות של אחרים, להתווכח, לתקן שגיאות של אחרים וללמוד משגיאות שלנו, וביחד נמצה את זכויותינו מול הגוף הענק הזה, במידה הולמת והוגנת.