לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אדיר

הסדרי ראיית הילדים בניגוד להסכם בבית הדין לענייני משפחה

גרושתי החליטה לקחת את שלושת הילדים לחופשה של שבוע על חשבון הלימודים ועם חשבון ימי הראייה שלי למרות התנגדותי..מה ניתן לעשות ?

עו"ד הילה בורנשטיין

אדיר שלום, האם אין כל התייחסות בהסכם הגירושין שלכם מה הנוהל בעניין חופשות? ניתן לפנות לבית הדין בטענה להפרת הסכם וזמני שהות הקטינים, לחילופין אתה יכול לדרוש מגרושתך ימים חלופיים בשבוע העוקב כפיצוי על הימים שהפסדת(למשל אם הפסדת שני ימים בגלל החופשה - תקבל 2 ימים "אקסטרא" בשבוע שאחרי).

אדיר

שלום ותודה על המענה המהיר. שאלתי הייתה משפטית היות וצד אחד לא יכול להחליט על דעת עצמו לקחת את הילדים מתי שירצה לכמה זמן שירצה על חשבון הסדרי הראייה של הצד השני ללא אישור הצד השני. ברור שבהסכם הכל מסודר כולל חופשות אבל כאן מדובר בשבוע רגיל של לימודים. בהסכם כתוב שכל צד צריך לקבל את אישור השני למהלך שכזה.

עו"ד הילה בורנשטיין

כאמור, עליך לפנות לבית המשפט בטענה של הפרת הסכם וזמני שהות.ניתן גם לפנות למשטרה במועד ההפרה עצמו השאלה אם לשם אתה רוצה להגיע. צריך להבין שכאשר צד מפר הסכם שקיבל תוקף של פסק דין ומדובר בעניין שאינו כספי הדרך היא לפנות לבית המשפט ולבקש לאכוף על הצד השני את ההסכמות

אדיר

הי תודה. נכון השאלה היא אם הפרת הסכם או ביזיון בית המשפט? את מכירה דרך טובה יותר מלמנוע מקרים נוספים בעתיד ? היא מושכת את הילדים מתי שבא לה ואיך שבא לה בלי קשר להתחייבות ההסכם ובטח בלי להתחשב ברצונות והצרכים שלי

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום הסדרי ראיה - משמורת, זמני שהות ואבהות