לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
noami5

גרושין מאזרח אמריקאי

שלום רב לעו"ד דפנה זיס , שמי רחלי ואני אזרחית ארה"ב , חזרתי לגור בארץ לפני מספר חודשיים. אני נשואה לאזרח אמריקאי שעדין גר בארה"ב . אני מעוניינית להתגרש ויש ביננו הסכמה על זה , מה הפרוצדורה שאני אמורה לעשות אם אני גרה כרגע בארץ והוא בחו"ל. והאם זה אפשרי לעשות את זה אם שננו לא נמצאים פיזית באותו המקום . גרתי באטלנטה ג'ורג'יה וגם בעלי גר שם . אני רוצה להיות אחראית על כל הסידורים דרך פה . איך זה עובד מה אני צריכה לעשות ? תודה מראש על העזרה .

item.Author מנהל הפורום דפנה זיס - משרד עו"ד

שלום נעמי, ניתן להגיש תביעה לגירושין בהסכמה הן בישראל והן בארה"ב וניתן להכין את כל המסמכים כאן בישראל. כאשר המדובר בגירושין בהסכמה המדובר בהליך פשוט יחסית הן בישראל והן בארה"ב. את מוזמנת ליצור קשר ישיר עם משרדנו לקבלת ייעוץ הרלוונטי ספציפית למקרה ולנסיבות שלך ושל בעלך ביחס למקום בו עדיף להגיש את התביעה, הפרוצדורה הכרוכה בכך, וכיוצ"ב. בברכה, דפנה זיס, עו"ד

איב

שלום רב עוה"ד דפנב זיס; גם אני באותו המצב. בעלי מאטלנטה. אבל אני מעוניינת לחזור לארה"ב, ואינני רוצה להמתין 60 יום באטלנטה כדי לסיים הפרשה. אין לי שם אף-אחד גם לא פרנסה. כמו במצב של נעמי גם אנחנו חתמנו האחת לשני על הסכם הגירושין. האם ניתן לבצע תהליך הגירושין מישראל, כאשר אני מתעתדת לחזור לארה"ב? האם אני אמורה לשהות כאן כדי לבצע התהליך מישראל? תודה לתגובתך המהירה.

איב

גם אני באותו המצב, אני תושבת ארה"ב ובעלי אמריקני מאטלנטה. גם אני התגוררתי באטלנטה. האם נוכל לשוחח/להתכתב? תודה רבה.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום דיני ארה"ב - מעמד אישי