לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
מרלן

המשך תשלום אובדן כושר עבודה בזמן אבטלה

שלום,אני בת 56 ופוטרתי מעבודתי. נפגשתי עם סוכן הביטוח שטען שסכום עבור המשך ריסק ל א.כ.ע. יהיה עלי לשלם בסביבות ה 600 שקל שזה נראה לי סכום מופרז במיוחד במצבי של אבטלה, עם תשלומי משכנתא (גרושה). בנוסף אני לא מאמינה שאמצע בקרוב עבודה חדשה כך שאני בתחושה שאשלם את הכסף "לחינם". אם אמצע עבודה, היא בוודאי לא תהיה בתנאים בהם אני עבדתי בעבר. האם כדאי לי לשלם את הסכום הגבוה הזה? להוסיף שעלי לעבור ניתוח בקרוב ואני חוששת שהוא יכול להשאיר אותי תקופה ללא יכולת לעבוד אך אני לא בטוחה שהפוליסה מכסה בא.כ.ע. כתוצאה מניתוח. נקודת מחשבה נוספת היא שאני עם משקל יתר גבוה וקשה להתקבל מחדש לביטוחי בריאות / חיים. אודה על עצה בנושא תשלומי הריסק. האם זה בכלל תקף בתקופת אבטלה? האם ה 75% מהמשכורת נחשבים מהמשכורת של תקופת העבודה או מדמי האבטלה? ניסיתי לקבל תשובה ע"י הסוכן וע"י שירות לקוחות של חברת הביטוח - אבל זה קשה מאוד. תודה מראש, ערב טוב. מרלן.

item.Author מנהל הפורום אריק שלו, עו"ד

שלום מרלן, לשאלתך אשיב, תשלום "ריסק" בסיום תקופת עבודה אצל מעביד אחד עד להתחלת עבודה אצל מעביד אחר, שומרת לך את הזכות לרצף ביטוחי במידה ותתחילי לעבוד אצל מעביד אחר. לעניין התשלום , אינני יכול להתייחס, זה שיקול כספי שלך. במידה ומצבך הרפואי לא יאפשר לך לעבוד, ניתן יהיה לפנות לביטוח לאומי בתביעה לגמלת נכות כללית. נשמח לעמוד לשרותך.

עו"ד אלדד אוחיון

מרלן שלום., אני ממש לא מציע לך לבטל את הפוליסה או לגרום לה לבטלות ע"י אי תשלום הפרמיה. באם תכנסי למצב אי כושר עבודה, ה 75% של אובדן הכושר ילקחו ממוצע הכנסותיך בשנה שקמה למצב אי הכושר, זה לא משנה אם דמי אבטלה או עבודה ממש

מרלן

תודה רבה !!!!!!

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום אובדן כושר עבודה