לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
ינון

חברה להשכרת קרוואנים דורשת ממני תשלום על תאונה שעשיתי בגרמניה

נסעתי לטיול קרוואן בגרמניה ועשיתי תאונה עם הקרוואן. לאחר החזרת הקרוואן התברר לי אין כיסוי ביטוחי על גג הקרוון ולא יודעתי על כך מראש. חברת קרוואן דורשת ממני את התשלום על התיקון בסך 34000 סכום מוגזם ולא הגיוני. העסקה והשכירות של הקרוואן נעשתה בארץ דרך חברת נסיעות מקומית. כמובן שהם מתנהרים עכשיו מאחריות למרות שבחוזה איתם לא כתוב באופן מפורש שאין אחריות על הגג. ואני לא יודע מה לעשות מאיפו להתחיל להתמודד עם הבעיה הזו.

item.Author מנהל הפורום עו"ד יואב סלומון

ינון, שלום רב, אתה זקוק לייעוץ של עו"ד גרמני בקשר לדרישת חברת ההשכרה – הן בקשר לטענתך שלא יידעו אותך שהביטוח אינו כולל את הגג, והן בקשר לגובה הדרישה הכספית. כמובן שיש להראות לעוה"ד את כל המסמכים. בקשר לטענתך כלפי חברת הנסיעות הישראליות – יש צורך לבדוק את העובדות והמסמכים. יכול להיות שיהיה ניתן לתבוע על כך שחברת הנסיעות לא מסרה פרט מהותי (העובדה שהביטוח לא כולל את הגג) – אבל יש לערוך קודם בדיקה מעמיקה של המסמכים והעובדות. חג שמח

ינון

השאלה זה עם לעשות משהו לפני שהחברה הגרמנית טובעת אותי או להמתין. חשבתי גם להוציא מכתב מעורך דין לשתי החברות הישראלית והגרמנית שיסתדרו בניהם מטענה שלי אין עסק עם החברה הגרמנית.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום משפט בינלאומי