לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
רוני

מחפש מאגר עם פסיקה אירופאית

שלום אני מחפש פסיקה נגד יורפקאר באירופה. האם יש קישור למאגר כזה? תודה

item.Author מנהל הפורום עו"ד יואב סלומון

רוני, שלום רב, איני מכיר מאגר מרכזי חופשי לפסקי דין בכל אירופה. מדובר בעשרות מדינות ובתי משפט, ופסקי דין המוצאים בשפות רבות. אם אתה מחפש פסק דין במקרה ספציפי ואתה יודע איפה ומתי הוא ניתן יהיה לך סיכוי רב יותר למצוא אותו.

רוני

תודה אני מחפש כאמור פסיקה נגד חברת ההשכרה הבינלאומית europcars בעניין פיצויים על עוגמת נפש בגלל רכב מקולקל

רוני

פסיקה כלשהיא

item.Author מנהל הפורום עו"ד יואב סלומון

רוני, שלום רב, איני מכיר מאגר כללי וחינמי בו תוכל לחפש. בכל מקרה, עליך להתרכז במדינה בה הרכב הושכר, כי חוקי המדינות השונות אינם זהים. כדאי לך גם לבדוק את שווי תביעתך מול עלויות של תביעה כזו בארץ זרה.

רוני

הם משכירים רכבים בארץ באמצעות פורטל בעברית הידוע של rentcar עם מספר טלפון ישראלי ומוכרן דובר עברית . אז? וחוץ מזה התגלה שם בשיווק שלהם פיקציה והטעיה שיטתית ממש. האם זה יכול לשמש אגב גם לתביעה ייצוגית?

item.Author מנהל הפורום עו"ד יואב סלומון

רוני, שלום רב, כל הערכה של סיכויי תביעה תלויה בחוזה, בחוק החל על הנושא, לבית המשפט של איזו מדינה יש סמכות לדון בעניין וכמובן בעובדות המקרה. לא ניתן לתת תשובה רצינית מהו החוק החל ולאיזה בית משפט יש סמכות בלי לבדוק את כל הפרטים והמסמכים. לגבי שאלתך על תביעה ייצוגית צריך לבדוק עוד עובדה – מיהו משכיר הרכב. האם מדובר בחברה אחת הפועלת בכל העולם או בחברות רבות הפועלות, כל אחת, בתחום מוגדר (למשל, זכייניות שמשלמות עבור השימוש במותג); האם יש גוף מרכזי שאחראי לפעולות של יורופקר בכל העולם וכו'. כדי להמשיך עליך לקבל ייעוץ פרטני שיכלול בדיקה מקיפה של כל העובדות.

רוני

מדובר בנסיעה בגרמניה ברכב שייך בפועל ל יורפקאר-ספק הרכב בפועל- זה התברר רק שם., .חוזה נחתם אינטרנטי כאן בישראל הכל בעברית מול רנטלקאר . מה על פניו גרוסו מודו נראה לך? http://www.rentalcars.com/he/ העתק הדבק בבקשה

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום משפט בינלאומי