לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
ערן

האם האם קיימת עילה לתביעה כנגד בוקינג

הזמנתי מלון בתאריך 5.9.2018 (עבור גמר הצמפיונס במדריד ב - 31.5.2019 - 2.6.2019) וקיבלתי אישור שההזמה אושרה. שלשום בוטלה לי ההזמנה בטענה שלא ניתן לבצע עסקה בכרטיס שסיפקתי. כמובן שאפשר לבצע עסקה בכרטיס וגם חברת האשראי לא חסמה שום חיוב בכרטיס. לצערי לא ניתן יותר להזמין מלון במדריד שכן הכל בתפוסה מלאה עקב המשחק ומה שפנוי מתחיל מ - 1000 יורו ללילה (העסקה שלי היתה 220 יורו ל- 2 לילות). כמובן שפניתי לבוקינג (דוקא שוחחתי רבות עם מציגי שירות), ולמלון (בכלל לא מתייחסים) התשובה שאין מה לעשות בנושא. המצב של כרגע שיש לי טיסה למדריד שרכשתי, אבל אין לי מקום לינה אלא אם אשלם 1000 יורו ללילה או אשן בעיר מרוחק מס' שעות ממדריד. האם יש לי עילה לתביעה? אשמח לדעת/להיעזר

item.Author מנהל הפורום עו"ד יואב סלומון

ערן, שלום רב, משאלתך לא ברור מי ביטל את ההזמנה – בוקינג או המלון. אם בוקינג ביטלה את ההזמנה - יש לך עילת תביעה נגדה. אם המלון הוא המבטל אז אין לך עילת תביעה נגד בוקינג.

ערן

אז רק שאני אבין, אם הזמנתי דרך בוקינג מלון אין לבוקינג שום אחריות אם המלון מחליט על דעת עצמו לבטל את ההזמנה (למרות שאישר אותה בעבר) בטענה כלשהיא (לא רשומה בתנאי ההזמנה בזמן ההתקשרות מול בוקינג)?

item.Author מנהל הפורום עו"ד יואב סלומון

נכון. בוקינג פועלת כמתווך בין הלקוח לבין המלון. אם המלון מבטל על דעתו עילת התביעה היא נגדו. בדרך כלל שירות הלקוחות של בוקינג אדיב ויעיל, ולהם יש מנוף לחץ על המלון (אם הוא מעוניין להמשיך ולמכור באמצעות בוקינג). בדרך כלל הדרך היעילה לפעול במקרה כזה היא באמצעות שירות הלקוחות.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום משפט בינלאומי