לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
רן

אי הגשת דו"ח שכיר

לא הוגשו דוחות מס לזוג נשוי ששתיהם שכירים ולא עובדים יחד.מתנהלים מספר חשבונות בנק בארץ שעל נכסיהם מנוקה מס דרך כל בנק מחזור מסחר בתיק ניירות ערך מכל הבנקים יכול להיות שעבר את הסף הכולל של 800 אלף שח אך הרווח בתיק הינו פחות מ 100 אלף שח כולל ועליו שולם מסרווחים של ריבית או דיבידנדים או מכירת ניירות ערך בחול של פחות מ 5 אלף שח שנתי שלא דווחו בארץ על נכסים של אחד מבני הזוג שהינו עולה חדש הנמצא בארץ מעל 20 שנה ועובד בארץ כשכיר. סהכ הנכסים בחול הם כ 200 אלף ש"חבהתחשב בסכומים הנמוכים מאוד ביחס למוגדר איך ניתן לסדר את אי הגשת הדוחות מס? האם באמת נדרש תהליך של גילוי מרצון - הסכומים מאוד נמוכים ביחס לסכומים המוזכרים בנוהל - או שיש דרך אחרת לסדר מול מס הכנסה עם תהליך קצר אחר? למי אמורים לפנות רו"ח או עו"ד?

רן

בארץ רווח מניירות ערך הינו פחות מ 100 אלף שח ועליו שולמו מיסים דרך כל בנק. המחזור בארץ יכול להיות שעבר את הסף שהוגרר כי התיק ניירות ערך מתנהל ביותר מבנק אחד. בחול ההכנסות על נכסים בבנקים הינו פחות מ 5 אלף שח שנתי. ערך הנכסים בחול בבנק הינו פחות מ 200 אלף שח.

item.Author מנהל הפורום עו"ד איתי ברכה

שלום וברכה! כל והינך מחזיק חשבון בנק מחוץ לישראל המניב רווח ואפילו בקטן ביותר, באם לא דיווחת על הרווחים בכל השנים, עליך לעבור במסלול גילוי מרצון ולדווח על ההכנסות ועל חשבון הבנק בחו"ל. חשוב להזכיר כי כדאי לשקול בכובד ראש את הצעדים טרם הפניה לגילוי מרצון ע"מ לבחון את מקורות ההון והוכחות עליהם ע"מ למנוע מיסוי מיותר. אנו מזמינים אותך לפנות אלינו לייעוץ ראשוני ללא עלות במספר 03-5522275. בברכה, איתי ברכה, עו"ד.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום הלבנת הון וגילוי מרצון