חזרה לפורום

קיים שלט של הועדה המקומית לתכנון ובניה - בונים בצד הבית

רון
רון

תלו שיטול על בנייה בצד הבניין שלנו. על פי התוכנית, נראה כי שני חדרים בבית שלי עלולים להיחסם על ידי הבניין החדש, כך שיתקבל "חומה" מול חלונות החדרים. אשמח לדעת: האם יש טעם להגיש התנגדות לתוכנית? מה הסיכוי שההתנגדות תזכה להתייחסות? מה הדרך הנכונה והמסודרת להגשת ההתנגדות?