לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
דוקטורנט לכימיה עורך פטנטים

מדע-->עריכת פטנטים

שלום, אני מסיים בקרוב תואר שלישי מדעי(כימיה) ורציתי לדעת כמה קל/קשה יהיה להיכנס לתפקיד עריכת פטנטים, בהנחה ואין לי ידע בתחום מלבד ידע מדעי/טכנולוגי נטו שצברתי בשלושת התארים(כולם בכימיה). בנוסף, מה המשכורת הצפוייה בהתמחות ולאחריה? פחות או יותר... תודה מראש. נ.ב. אם זה לא המקום לשאול, אשמח אם תפנו אותי למקום המתאים.

item.Author מנהל הפורום גד בנט

אתה בהחלט מתאים כדי לחפש עבודה כמתמחה בעריכת פטנטים (לשם כך מספיק תואר טכני). אחרי שנתיים במשרד עורכי פטנטים, תוכל לגשת לבחינות בע"פ ובכתב שהעובר אותן מקבל רשיון של עריכת פטנטים. גובה המשכורת יכול להשתנות כמובן בהתאם ליכולות ולמשרד, אבל בגדול מתמחה יכול להתחיל ב 12,000 ברוטו (פלוס, מינוס) ואחרי קבל הרשיון לפחות 16,000 ברוטו. אם אתה מסיים בקרוב אתה יכול להתחיל לשלוח קורות חיים למשרדי עורכי פטנטים. אתה מוזמן לשלוח גם לנו jobs@benami.com בהצלחה, גדי

דוקטורנט לכימיה עורך פטנטים

תודה רבה על המענה המהיר, המקצועי והמפורט. בנוסף, אני לא בטוח-האם יש הכרח לעבור קורס עריכת פטנטים (נגיד זה של בר אילן) על מנת להתקבל להתמחות? אם התשובה שלילית, על מצנת לעבור את הבחינות, לומדים בעיקר מהנסיון או מקורסים שכאלה ו/או חומרי לימוד עיוניים אחרים? שוב,תודה וחג שמח.

item.Author מנהל הפורום גד בנט

אין צורך בשום קורס של עריכת פטנטים על מנת להתקבל להתמחות. את המקצוע תלמד תוך כדי ההתמחות. כדי לעבור את הבחינה בכתב (עריכת בקשת פטנט), תסתמך על מה שעבדת תוך כדי התמחות. לבחינה בע"פ צריך ללמוד את החוק בישראל + היבטים חשובים בחו"ל. במשרד שבו תעבוד יפנו אותך לחומרים מתאימים בבא הזמן.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום פטנטים