לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
נטלי

הוצאה לפועל -הזוכה בנק לאומי

ידידים שלי כבר כשנתיים לא גרים בארץ. כאן היתה להם דירה שכורה ולא לקחו משכנתא. אך היו להם בעיות כספיות זה מה שידוע לי. לפני שהם עזבו את הארץ נתנו בדואר את הכתובת שלי למכתבים בלבד. זהו. יותר לא ידוע לי שום דבר. אתמול קבלתי מסמכים ממש מפחידים שהם צריכים לשלם לבנק לאומי סכום אסטרונומי מעל 150.000 ₪...כולל הוצאות של בית משפט, עורך דין וריבית. כך כתוב: " הזוכה" - בנק לאומי, חולון. כפי שידוע לי הם לא היו באף משפט... ולא קבלתי מכתב קודם או משהו על משפט. וגם כך הם לא גרים בישראל ואין להם כאן שום רכוש. האם בנק היה יכול לתבוע אותם בגלל חוב כמו מינוס בחשבון? איזה מין "מינוס" זה היה צריך להיות??? האם ניתן לתבוע על "מינוס" בחשבון? אני רוצה לשלוח להם את המכתב עם כמה מילים- 'ודעת לא יבינו הרבה, כי אני בעצמי לא מבינה. ומה מדינה או בנק אכן יכולים לעשות במקרה שלהם שאין להם כאן שום רכוש? רק אזרחות וזהו. *לא לתת להם להיכנס לישראל? *לעצור אותם בנתב"ג? *או לא לתת לצאת חזרה? *או לחפש אותם במדינה שהם נמצאים בה עכשיו? *במה הם מסתכנים במקרה הנ"ל? בתודה!

בוכובזה סמדר - עו"ד ומגשרת

להיכנס לארץ - אין בעיה, אבל לל לצאת מהארץ- בהחלט ייתכן שיגבילו להם את זכות היציאה מהארץ, אני מאמינה שהם יודעים שיש להם חובות, רקם הם לא יודעים שבהוצל"פיש שכ"ט א+ב לתשלום לעו"ד והריבית הבנקאית נוראית לכן הגיע לכום כזה כשיחזרו ארצה (אם יחזרו ) אשמח לראות במה מדובר ולהציע את שירותיי

נטלי

להו"ד סמדר תודה על תשובתך המהירה! כזאת ריבית אוסטרונומית בבנקים? ממש פחד... ומה ניתן לעשות בנושא? הרי בנק לא יוותר על החוב והם אני מאמינה בשלב מסויים יצטרכו לבוא לכאן...לפחות רצו... ועכשיו אולי לא ירצו. יפחדו. ומה? יתחילו לחפש אותם בחו"ל? הילדים שלהם נולדו כאן והם כולם אזרחי ישראל. אז...בעתיד החוב יכולים להדביק גם לילדים? ואיך ניתן לברר אם יש כבר צו איסור יציאה מהארץ? אשלח להם ניירת שיחשיבו מה לעשות. אבל אין להם סכום כזה ורק גודל מיום ליום עכשיו נכון? בתודה ויום טוב!

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום הוצאה לפועל