לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
yuli

ערעור על הסכם

אני והגרוש שלי עשינו הסכם בו התפשרתי כימעט על הכול .. אפילו הסכמתי לקבל מזונות (בלי שהוא ישלם בנוסף על כלום לא מדור לא גן כלום רק מזונות) 1500 ש"ח בלבד .יש לנו ילדה בת שנתיים והוא לא היה מכוכן לשלם יותר כי הוא טען שהוא מרוויח רק 6000 ש"ח ויהיה לו נורא קשה לחיות וכו.. אני בתמימותי האמנתי וריחמתי עליו אז הסכמתי הוא לא היה מוכן לשלם לי מזונות חודש שכבר היינו פרודים מטענה שעוד לא התגרשנו ועזבתי את הבית מרצוני הוא מוכן לשלם רק מיום קבלת הגט האםזה מותר? היום אני יודעת שהוא לא מרוויח 6.500 אלה הוא פשוט שיקר עליי והוא מרוויח כ 7500 ש"ח נטו היתי רוצה לערער על המזונות ועל ההסכם האם זה אפשרי ?

עו"ד שלומי באשי

שלום יולי, מה זאת אומרת "עשינו הסכם" ? האם אושר בבית המשפט ? אם כן אז מתי ? - אתם חייבים לתת יותר פרטים על מנת שאוכל לתת תשובה מפורטת. עקרונית את יכולה להגיש תביעה למזונות כעת ולטעון כי הוטעית בהליך המו"מ להסכם. כמה שיותר קרוב לערכית ההסכם ואישורו כך יהיה לך יותר קל לשכנע את בית המפשט. אם יעבור הרבה זמן אז פתיחת ההסכם היא דבר לא פשוט.

yuli

אני והגרוש שלי עשינו הסכם בינינו , והוא אושר ע"י בית הדין הרבני הדיון נערך ב14/6/12 והגט נעשה ב 18/7/12 , הכול התנהל בהליך מאוד מהיר ברבנות

yuli

בנוסף היינו גרים בבית של אמא שלו כל החיים ואמא שלו נפטרה לפני פחות משנה והוא ו2 אחיותיו ירשו את הבית והבית עכשיו למכירה האם אני מגיע לי לדרוש משהו מהחצי שלו על הבית ?!

עו"ד שלומי באשי

ראי תשובתי בהמשך

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום מזונות