לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
סיון

שכ"ד\משכנתא- האם גם שרכוש דירה ותהייה משכנתא וגרוש ימשיך לשלם דמי מדור?

אני גרושה כחצי שנה. כעת אני משכירה יחידה קטנה של חדר קטן בלבד (ב1500 ש"ח כולל הכל) עם ביתי בת ה 5. ודמי מדור ששולמו לי נמוכים מאוד. כעת משלם 1700 ש"ח כולל הכל. כעת, אחרי שחסכתי כשנתיים שהיינו פרודים ברצוני לקנות בית. המשכנתא שאצטרך לשלם כ2200 ש"ח. האם הגרוש שלי ימשיך לשלם לי דמי מדור גם כשאני אקנה דירה ולא אשכיר?.. ואם התשלום החודשי לדירה גודל 2200 ש"ח בלי הוצאות מיים, חשמל וכו.. האם הוא יוכל לשלם יותר.. היות וההוצאות שלי יגדלו? לגרוש עבודה מסודרת כעובד מדינה ומשכורת מעל 8. חשוב לציין שעד כה עבדתי בבנק כ 5 שנים וכעת פוטרתי. אנא מכם מענה ברור. תודהההה

עו"ד שלומי באשי

שלום סיון, לא ציינת האם יש עלויות צהרון או גן ? על נפיו נראה כי המזונות נמוכים וחסר בהם מרכיב החינוך. משכנתא או שכירות הינם אותו דבר בהקשר של תשלום המדור ובלבד שהכל פרופורציונלי. אם עלות המדור גדלה מ 1,500 ל 2,200 ש"ח אינני רואה בכך עילה להגדלת מזונות. יחד עם זאת היכן מרכיב החינוך ? שוב אני שואל - האם המזונות ניתנו בהסכמה או בהחלטה ?

סיון מ 12-08

המזונות ניתנו בהחלטה. לא הסכמתי לכך. 1700 ש"ח ללא חינוך, שזה משולם בנפרד. 1700ש"ח כולל דמי מדור, היות וכרגע אני משכירה יחידה של חדר בעלות 1500 כולל הכל. כשארכוש דירה תהיה לי משכנתא כ2200 +הוצאות כלומר כ3000 ש"ח בחודש. זה כפול.. האם אוכל לערער על דמי מדור היות וההוצאות באמת גדלו?

עו"ד שלומי באשי

אם החינוך משולם בנפרד אז - הגידול עליו את מצביעה אשר נובע מרצונך לשפר את מצבך הכלכלי בעתיק (האדרת רכוש) אינו מהווה עילה להגדלת מזונות.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום מזונות