לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
דנה ג

הפחתת תשלום המזונות בתקופת השירות הצבאי

שלום, בעלי משלם מזונות לבתו מהנישואים הקודמים. שילם במשך כל השנים מזונות שהועברו בהוראת קבע ישירות לאם. לפי הסכם הגירושים, סכום המזונות יורד בשליש בזמן השירות הצבאי. הילדה בחודש יולי תגיע לגיל 18. עבור איזה חודש הוא משלם את התשלום המלא האחרון של המזונות? האם לצורך הורדת הסכום לשליש יש צורך לפנות לגוף כלשהו או שמספיק לשנות את סכום הוראת הקבע? האם ניתן להעביר תשלום ישירות לילדה? תודה מראש.

item.Author מנהל הפורום שלומי באשי - משרד עורכי דין

שלום דנה, איןו צורך לפנות לשום גוף = אלו הוראות פסק דין ויש לבצען. התשלום האחרון הוא התשלום של החודש שבו מלאו לילדה 18. אם אתם כל כך רוצים להקפיד אזי אפשר גם להתעסק בחלק של החודש. אבל השליש יתחיל במלואו מרגע שהילדה הגיעה לגיל 18. הסכום הוא שליש מהסכום האחרון ששולם. ככל ופסק הדין לא קובע זאת אז אי אפשר לשלם ישירות

דנה א

תודה על תשובה כה מהירה :-) רק לוודא בקשר לתשלום של השליש...מדוע מחשבים מהסכום האחרון שהוא סכום שכולל מדד ולא מתייחסים לסכום הקבוע בפסק הדין?

item.Author מנהל הפורום שלומי באשי - משרד עורכי דין

כי זה מה שעושים. השליש הוא שליש יסכום אחרון, לא מהקרן

דנה א

תודה שלומי על התשובה המהירה והעיניינית. רק לוודא, כתבת שהשליש נקבע לפי הסכום האחרון. הסכום הוא בתוספת מדד.... למה אני לוקחת שליש מהסכום הזה ולא שליש מסכום ה" קרן" שנקבע בפסק הדין?

item.Author מנהל הפורום שלומי באשי - משרד עורכי דין

זו אותה שאלה, אנא ראי תשובתי לעיל

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום מזונות