לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
דרור

צפי גובה מזונות ריאלי

שלום, אב ל 2 ילדים. שוקל בכובד ראש את המשך הנישואים. מטרידה אותי מאוד רמת החיים ביום שאחרי... אני משתכר כ 30 ברוטו, והיא כ 10 ברוטו. מה סכום ריאלי שאצטרך לשלם בהסכם גישור או בסגירה של עורכי דין של כל צד? מה הדין לגבי הלוואות קיימות, חסכונות, קרנות השתלמות, פנסיה? מה לגבי רכוש? אם אצא מהבית אצטרך לרכוש תכולה מלאה מחדש, מתחשבים בזה? תודה.

item.Author מנהל הפורום שלומי באשי - משרד עורכי דין

שלום דרור, רכוש קרנות פנסיה הלוואות וחסכונות שנצברו או נלקחו במהלך החיים המשותפים יחולקו בחלקים שווים. לגבי מזונות - אתה צריך להסתכל על 1500 ש"ח לילד ועוד עלויות של 40 אחוז משכר דירה או משכנתא ועוד מחצית מכל עלויות החינוך כאשר יש סיכוי ששיעור ההשתתפות שלך בעלויות החינוך והבריאות יהיהי יותר גבוה בשל פערי השכר בינכם. גם התכולה תחולק בינכם באופן יחסית שווה כאשר ציוד הילדים נשאר עימם.

דרור

וואו. בהנחה ששכר הדירה כ 5000 שח, וחינוך זה 2300 בחודש, אתה מדבר על מינימום של 6,150 שח לחודש. אתה בטוח ש 1500 לילד? ראיתי שמדובר בכ 1150 לילד. שאיפה שלי לסגור על מזונות של 5000-5500 שח כולל הכל וכולל השתתפות בחינוך. לא ריאלי? בסוף בנטו לאשה יישאר יותר בכל מקרה. אז מה בדיוק שווים פערי השכר בנטו?

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום מזונות