• 4 בדצמבר 2012

    תביעה על היעדר טיפול בפניה

    שלום רב
    פניתי לחברת תחבורה ציבורית בענין התנהגות נהג.
    הנהג סגר לי את הדלת ממש מול הפנים בתחנה ולא כי אחרתי אלא כי עמד בצד ופתאום פתח הדלת ומיד נסע.
    אח"כ "כנקמה" סירב לשים מזגן. היה יום חם מאוד, יותר מ -30 מעלות. אני ועוד אנשים ביקשנו שוב ושוב. יש לי צילומים והקלטות על הכל.
    החברה ענתה שהתקבלה הפניה ולא ענו על תוצאות הטיפול, כבר שלושה חודשים וחצי עברו ושום תשובה.
    האם ניתן לתבוע את החברה על התקרית ועל אי הטיפול.
    האם ניתן גם אם יענו בתשובה סטנדרטית כמו "הנהג הודה בטעותו ונענש" או משהו כזה.

    תודה רבה

    4 בדצמבר 2012
  • 4 בדצמבר 2012

    תביעה על היעדר טיפול בפניה

    יעקב שלום,
    אינך חייב להמתין זמו כה רב לתגובה ואתה רשאי לנקוט בהליך משפטי.
    יש להבחין בין צעדים משמעתיים שהם הליך פנימי של חברת ההסעות לבין תביעה אזרחית על בסיס עגמת נפש ונזק שלכאורה נגרמו לך.

    בהצלחה

    4 בדצמבר 2012
    • 6 בדצמבר 2012

      תביעה על היעדר טיפול בפניה

      אני מבין.
      אוסיף גם ששלחתי להם קישורים לסרטוני ההוכחה והם אפילו לא פתחו אותם (אני יודע כי יש לי מעקב על צפיות ב YouTube).

      האם מהנסיבות המתוארות נשמע לך שיש מקום לתביעה אזרחית?
      והכי חשוב - מה הסכום שיכול להיות במקרה הזה. אלפים? עשרת אלפים? האם זה הגיוני.
      אין ספק שנפשי נעגמה, רק השאלה היא כיצד זה נראה מבחינה משפטית.

      6 בדצמבר 2012
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?