לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
ירדן

תביעה כנגד הרשות.

צהריים טובים... יש בבעלותי קיוסק, לפני כשנתיים ביתי נחשדה במכירת אלכוהול לקטין והעסק נסגר לשבועים, שוב לפני חודשים נסגרתי בעיקבות חשד למכירה לקטין למרות שהקטינים אמרו בחקירתם שהבירה הובאה מבתם, אך לקצין המשטרה נראה שהם הגנו עלי ונסגרתי ל7 ימים. לפני חודש שוב באו אלי שוטרים וניסגרתי לחודש בעיקבות חשד למכירת אלכוהול... 2 קטינים טענו שקנו אצלי וודקה שבוע וחצי קודם והמצלמות במקום תיעדו אחורה רק שבוע כך שלא הייתה לי הוכחה כנגד. הגשתי ערעור לבית המשפט המקומי ושם על פי הפרוטוקול התביעה טענה כי יש נגדי ונגד ביתי תיק מלפני שנתיים{המקרה הראשון} על אלימות, תקיפה ואיומיים כנגד בקטין... בעיקבות כך החליטה השופטת להשאיר את צו הסגירה בעינו. ... לגבי טענת המשטרה כי תקפתי ואיימת אני וביתי.. לא היה ולא נברא! להפך לפני מספר חודשים קיבלתי מכתב כי התיק נסגר. היום לאחר חודש פתחתי את העסק, שעה לאחר הפתיחה הגיע דואר רשום מהעיריה על ביטול רישיון העסק... האם אני יכולה לתבוע את המשטרה על עדות שיקרית שביעקבותה נסגרתי ועל עוגמת הנפש ובנוסף לקיחת רישיון העסק.? אשמח לתשובה. תודה מראש, ירדן.

עו"ד גיל ורגון

ירדן שלום, בסיפורך רכיבים פליליים שאיני עוסק בהם. אני מציע שתפני לעו"ד פלילי. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, אציע כדלקמן: לא ברור לי מכח מה העירייה יכולה לבטל את הרישיון אם רק יש צו סגירה (שהוא צעד מניעתי ולא פסק דין חלוט)ואין פסק דין (כך הבינותי) שקובע כי מכרתם אלכוהול לקטינים. תשקלי לנקוט הליך בבית משפט לעיניינים מקומיים כנגד ההחלטה לבטל את רישיון העסק שהוענק לך.

ירדן

ראשית תודה על התגובה.... בית המשפט המקומי זה פשוט קומדיה!!! הגשתי לפני כשבועיים עירעור על החלטת המשטרה לסגור אותי לחודש... השופטת אומרת לטביעה: "אולי נתיר לה לפתוח, היא נאנשה מספיק". התובעת מנגד התעקשה נחרצות שלא לפתוח {שופטת מתיעצת עם התביעה}... זה לגבי בית משפט מקומי... אני יכולה לפנות למחוזי?

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות כספיות