• 21 בינואר 2014

    שאלה בנושא מועדוני לקוחות

    בס"ד
    שלום רב
    בשנת 2007 חיברנו את העסק שלנו ל- 5 מועדוני לקוחות, החתים אותנו על כולם אותו איש מכירות שהגיע אלינו לעסק.
    3 חודשים אחרי הבו כי אנו לא מעוניינים שבירות וביקשנו להתנתק ממנו. כאשר פנינו חברה שחיברה אותה אושר לנו כי נותקנו מהשירות ( כמובן לאחר מלחמות רבות ). לצערנו הרב היום כ- 6 שנים אחרי עקב מעבר לחברת סליקת אשראי אחרת גילינו כי בכל השנים הנ"ל לא נותקנו מהשירות וכי מועדון הלקוחות המשיך לתת הנחות גדולות על חשבוננו וכמובן המשיך לגבות מאיתנו עמלה על כך .
    מבדיקה עולה כי בשנים אלה נפגעו על ידיהם בכ 8000 ש"ח ויותר.
    כבר 4 חודשים שאנו מבקשים מהם את דוח הנהלת החשבונות כדי לדעת כמה סכומים באמת נגבו מהחשבון אך ללא הועיל, אין עם מי לדבר וגם כאשר מנסים לפנות למחלקה המשפטית של גוף זה נתקלים רק במזכירה של אותו מועדון שמבקשת לשלוח אליה את המכתבים ושרק היא יכולה להעביר אותם הלאה.
    משמע אין עם מי לדבר חוץ מהמזכירה!!!
    במועדון הלקוחות אליו חוברנו טוענים כי לחברה אשר צירפה אותנו לשירות אין את הסמכות לנתק לקוחות למרות שהם אלה החתומים על החוזה.
    בחברה אשר צרפה אותנו לשירות ( קבלן של המועדון ) מצוין בפירוש כי 3 חודשים אחרי החיבור בוטל ההסכם .
    אשמח לקבל תגובתכם בעניין
    תודה רבה

    21 בינואר 2014
  • מנהל הפורום גיא סגלוביץ', עו"ד 22 בינואר 2014

    שאלה בנושא מועדוני לקוחות

    שלום,

    אני סבור שאת התשובה את יודע. השאלה שאתה מעלה היא חוזית. מה ביקשתם לקבוע ביניכם כתנאים להתקשרות והאם קיבלת התחייבות מבעל סמכות לניתוק הקשר.
    הבעיה שלך, לכאורה (וכמובן שלא ראיתי את המסמכים) נמצאת בתחום הביצוע. כאשר אין הסכמה בין צדדים נאלצים לפנות לבית המשפט שיכריע. במקרה כזה חשוב מאוד לבוא עם ראיות שניתן להציג בפני בית המשפט כדי להבהיר לו את התמונה העובדתית.

    בהצלחה,

    גיא

    22 בינואר 2014
    • 22 בינואר 2014

      שאלה בנושא מועדוני לקוחות

      בס"ד
      תודה רבה על התגובה המהירה .
      הראיות היחידות שקיימות בידינו הינם שיחות מוקלטות עם החברה אשר צירפה אותנו לשירות ובשיחות אלה הם מקריאים את ההערות הרשומות במערכת שלהם לגבי הניתוק מהשירות ולגבי התאריך בו בקשנו לעשות כך . בנוסף הם מציינים כי השירות בוטל.
      בפועל בוטלו 3 מועדונים מתוך 5 .
      האם מבחינה חוקית לא מוטלת אחריות הניתוק על מי שחיבר?
      בחוזה מצוין כי עלי לפנות למועדון עצמו, אך אנו פנינו למי שצירף אותנו לשירות משום שאתם עשינו את ההסכם והם אלה שבסופו של דבר אחרי מספר שיחות היו אמורים כביכול לדאוג לביטול השירות
      תודה רבה

      22 בינואר 2014
      • מנהל הפורום עו"ד גיא סגלוביץ' 23 בינואר 2014

        שאלה בנושא מועדוני לקוחות

        שלום,

        את מתחילה להציג תמונה פרטנים ומורכב קצת יותר. אני מציע שתתברו איתי בנושא ישירות.

        גיא

        23 בינואר 2014
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?