שאלה בנושא מועדוני לקוחות - פורום תביעות כספיות

שאלה חדשה
  • נירה

    נשלח ע"ינירה 21:08, 21 בינואר 2014

    בס"ד שלום רב בשנת 2007 חיברנו את העסק שלנו ל- 5 מועדוני לקוחות, החתים אותנו על כולם אותו איש מכירות שהגיע אלינו לעסק. 3 חודשים אחרי הבו כי אנו לא מעוניינים שבירות וביקשנו להתנתק ממנו. כאשר פנינו חברה שחיברה אותה אושר לנו כי נותקנו מהשירות ( כמובן לאחר מלחמות רבות ). לצערנו הרב היום כ- 6 שנים אחרי עקב מעבר לחברת סליקת אשראי אחרת גילינו כי בכל השנים הנ"ל לא נותקנו מהשירות וכי מועדון הלקוחות המשיך לתת הנחות גדולות על חשבוננו וכמובן המשיך לגבות מאיתנו עמלה על כך . מבדיקה עולה כי בשנים אלה נפגעו על ידיהם בכ 8000 ש"ח ויותר. כבר 4 חודשים שאנו מבקשים מהם את דוח הנהלת החשבונות כדי לדעת כמה סכומים באמת נגבו מהחשבון אך ללא הועיל, אין עם מי לדבר וגם כאשר מנסים לפנות למחלקה המשפטית של גוף זה נתקלים רק במזכירה של אותו מועדון שמבקשת לשלוח אליה את המכתבים ושרק היא יכולה להעביר אותם הלאה. משמע אין עם מי לדבר חוץ מהמזכירה!!! במועדון הלקוחות אליו חוברנו טוענים כי לחברה אשר צירפה אותנו לשירות אין את הסמכות לנתק לקוחות למרות שהם אלה החתומים על החוזה. בחברה אשר צרפה אותנו לשירות ( קבלן של המועדון ) מצוין בפירוש כי 3 חודשים אחרי החיבור בוטל ההסכם . אשמח לקבל תגובתכם בעניין תודה רבה

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד גיא סגלוביץ'

    גיא סגלוביץ', עו"ד,מנהל הפורום

    07:40, 22 בינואר 2014

    שלום,

    אני סבור שאת התשובה את יודע. השאלה שאתה מעלה היא חוזית. מה ביקשתם לקבוע ביניכם כתנאים להתקשרות והאם קיבלת התחייבות מבעל סמכות לניתוק הקשר.
    הבעיה שלך, לכאורה (וכמובן שלא ראיתי את המסמכים) נמצאת בתחום הביצוע. כאשר אין הסכמה בין צדדים נאלצים לפנות לבית המשפט שיכריע. במקרה כזה חשוב מאוד לבוא עם ראיות שניתן להציג בפני בית המשפט כדי להבהיר לו את התמונה העובדתית.

    בהצלחה,

    גיא

    תגובה
  • 12:17, 22 בינואר 2014

    בס"ד
    תודה רבה על התגובה המהירה .
    הראיות היחידות שקיימות בידינו הינם שיחות מוקלטות עם החברה אשר צירפה אותנו לשירות ובשיחות אלה הם מקריאים את ההערות הרשומות במערכת שלהם לגבי הניתוק מהשירות ולגבי התאריך בו בקשנו לעשות כך . בנוסף הם מציינים כי השירות בוטל.
    בפועל בוטלו 3 מועדונים מתוך 5 .
    האם מבחינה חוקית לא מוטלת אחריות הניתוק על מי שחיבר?
    בחוזה מצוין כי עלי לפנות למועדון עצמו, אך אנו פנינו למי שצירף אותנו לשירות משום שאתם עשינו את ההסכם והם אלה שבסופו של דבר אחרי מספר שיחות היו אמורים כביכול לדאוג לביטול השירות
    תודה רבה

    תגובה
  • מנהל הפורום:עו"ד גיא סגלוביץ'

    עו"ד גיא סגלוביץ',מנהל הפורום

    07:52, 23 בינואר 2014

    שלום,

    את מתחילה להציג תמונה פרטנים ומורכב קצת יותר. אני מציע שתתברו איתי בנושא ישירות.

    גיא

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד גיא סגלוביץ'

מנהל הפורום: עו"ד גיא סגלוביץ'

עומד בראש משרד עורכי הדין סגלוביץ' ושות'. נוסף על עיסוקו כראש המשרד, נושא עו"ד סגלוביץ´ בשלל תפקידים
למידע נוסף

077-2303958 חיוג
הודעה

הסכסוך הכספי הינו הסכסוך הנפוץ ביותר, כתולדה ממנו באה לעולם התביעה הכספית. מזמין עבודה, אינו רוצה לשלם בעבור עבודה שביצע, או שמה לא מדובר בחוסר רצון, אלא באי תשלום בפועל. לווה אינו מחזיר הלוואה ועוד. לא רק שמדובר בתביעות הנפוצות ביותר, מדובר במחלה הקשה ביותר אשר יכולה לתקוף עסק. פגיעה בתזרים ואי קבלת תשלום על עבודות שבוצעו, עשויה לדרדר עסק עד לסגירתו. מאידך, דרישות כספיות המוגשות כנגד מי שאינו חייב את הכסף הנתבע ממנו, גוררת את הנתבע לחשיפה כלכלית וסכנה, כי בית המשפט יחייבו בתשלום כספים. 

הסכסוך הכספי אינו מתחיל ביום הגשת התביעה. צד אשר יזהה את הסכסוך מראש, הראשון שיתחיל להיערך לאפשרות של סכסוך ולתוצאותיו, זוכה בייתרון וייתכן שיעלה בידיו למנוע את הסכוך ואת חסרון הכיס הנלווה לו.

משהתבקשתי לנהל פורום זה, אני מוצא לנכון ליעד אותו כפלטפורמה למתן מענה ראשוני לשאלות העולות בנוגע לסכסוכים הכספיים השונים. הגם שאין בפורום כדי להוות תחליף לייעוץ משפטי פרטני, יש לקוות, כי נוכל לסייע ולו במקצת הנושאים.