open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 21 ביולי 2011

            ייבוא אופניים חשמליות בעלי תקן אירופאי

            שלום רב,

            בתור אדם פרטי שרוצה להזמין זוג אופניים חשמליות מסין, בדקתי ומצאתי חברה שמוכרת אופניים חשמליות שקיבלו תקן אירופאי EN-15194.
            פניתי לECO באירפה ישירות בשביל לקבל פרטים של יצרן שאכן קיבל מהם את התקן ואת הדגם הספציפי שקיבל את האישור.

            אז כעת מה עלי לעשות אם אני רוצה להזמין?
            האם זה ייעצר במכס בטענה שצריך לעבור תקינה או אפשר על סמך המסמכים לקבל אישור להכניסו לארץ?

            במידה וצריך אישור מכון התקנים מה העלות המשוערת למוצר שיש לו תקן אירופאי שגם בארץ הולכים לגביו?

            אני פשוט לא יודע מה המדיניות בארץ ולמי פונים.

            תודה מראש!

            21 ביולי 2011
          • 25 בספטמבר 2014

            ייבוא אופניים חשמליות בעלי תקן אירופאי

            כל האופניים שהוגדרו ונמכרו בארץ כעונות לתקן EN15914 אינם עומדות בדרישות התקן כל המנועים ללא יוצא מהכלל אינם מנועים של 250 W מכפלה פשוטה של ה הספק היינו מתח כפול זרם תיתן כ 500 W אם לא יותר, מקדם C של בטריות ליתיום למבינים הינו 10 דבר הנותן פיק של למעלה ממאה אמפר כל הנתונים הינם נתוני יצרן לא המצאתי כלום !
            הפסקת פעולת המנוע ב 25 קמש אומנם קיימת אבל מה לעשות רוכב רגיל עם אופני הילוכים חשמליות עובר בקלות 25 קמ"ש ללא הפעלת המנוע החשמלי אז לדבש מותר ?
            למיטב ידיעתי לא קיים בקר שיודע להחליש את עצמו עם עליית המהירות איך היא תעלה אם עוצמת הבקר יחלש ומה הדרישה המוזרה הזאת נותנת מכל סוגי האופניים שבדקתי אני ,אין בקר שעושה את זה ואיזה יצרן סיני שפוי ייצר בקר שמחליש את עצמו ובטח ובטח לא בשביל השוק הישראלי הקטן , ועוד בעיה מצחיקה מאיזה מהירות הבקר יתחיל להוריד את עוצמתו אולי מאפס אז האופניים יסעו אחורה.

            פדל אסיסת : המבינים מבקשים ובצדק לשמור על ביטחונם של רוכבי האופניים וגם על בריאותם ואז עלה בדעתם הרעיון המבריק להפוך את האופניים החשמליות למכשיר כושר עממי לבריאות עם ישראל כל רוכב אופניים מקטן ועד גדול יודעים שאלו שטויות ואף אחד לא יטרח לדווש כאשר ישנו מנוע חשמלי וכולם מדוושים על ריק , ואולם רוחשי טובת עם ישראל בבורותם הרי כולנו בורים רק בשטחים שונים החליטו לאמץ את השיטה לבקרה על האופניים הכי פחות בטוחה ואפילו מסוכנת מכיוון ( יאשר זאת כל רוכב אופניים) ש ההוראה שנותן הפדל אסיסט אינה ואני חוזר אינה בקרה על המהירות אלה פקודת GO NO GO וכדי לשלוט על המהירות חייבים להפעיל את המעצורים איזה הליך בטיחותי לעומת ידית גז פשוטה שמאפשרת שליטה מוחלטת על המהירות וכן תשלימו עם זה שאופניים חשמליות מחליפות אופנועים בעיר וזה שיש להם רק פדלאסיסת רק מסכן את הרוכבים

            משקל : רוכב ששוקל מעל כ 120 ק"ג ועושנ תאונה ב25 קמ"ש האם ה 20 ק"ג ששוקלת המערכת החשמלית תשנה במשהו את תוצאותיה
            ואם שר התחבורה מר כץ יעיז בכלל לעלות על אופני הילדים שיובאו לארץ את תוצאותיה מי ידע?

            25 בספטמבר 2014
          • 8 בספטמבר 2013

            ייבוא אופניים חשמליות בעלי תקן אירופאי

            הי מיקי

            האם הצלחת לייבא את האופניים החשמליות ?עשו בעיות במכס או במכון התקנים? ומאיפה הזמנת את האופניים?
            תודה
            ושתהיה שנה טובה ומתוקה :-)

            8 בספטמבר 2013
          • 21 בפברואר 2013

            ייבוא אופניים חשמליות בעלי תקן אירופאי

            בתקן האירופאי אין כל הגבלות לא על מהירות לא על חספק ולא על משקל נבצר מהבנתי איך בתקן הישראלי יש

            21 בפברואר 2013
            • 25 בספטמבר 2014

              ייבוא אופניים חשמליות בעלי תקן אירופאי

              כל האופניים שהוגדרו ונמכרו בארץ כעונות לתקן EN15914 אינם עומדות בדרישות התקן כל המנועים ללא יוצא מהכלל אינם מנועים של 250 W מכפלה פשוטה של ה הספק היינו מתח כפול זרם תיתן כ 500 W אם לא יותר, מקדם C של בטריות ליתיום למבינים הינו 10 דבר הנותן פיק של למעלה ממאה אמפר כל הנתונים הינם נתוני יצרן לא המצאתי כלום !
              הפסקת פעולת המנוע ב 25 קמש אומנם קיימת אבל מה לעשות רוכב רגיל עם אופני הילוכים חשמליות עובר בקלות 25 קמ"ש ללא הפעלת המנוע החשמלי אז לדבש מותר ?
              למיטב ידיעתי לא קיים בקר שיודע להחליש את עצמו עם עליית המהירות איך היא תעלה אם עוצמת הבקר יחלש ומה הדרישה המוזרה הזאת נותנת מכל סוגי האופניים שבדקתי אני ,אין בקר שעושה את זה ואיזה יצרן סיני שפוי ייצר בקר שמחליש את עצמו ובטח ובטח לא בשביל השוק הישראלי הקטן , ועוד בעיה מצחיקה מאיזה מהירות הבקר יתחיל להוריד את עוצמתו אולי מאפס אז האופניים יסעו אחורה.

              פדל אסיסת : המבינים מבקשים ובצדק לשמור על ביטחונם של רוכבי האופניים וגם על בריאותם ואז עלה בדעתם הרעיון המבריק להפוך את האופניים החשמליות למכשיר כושר עממי לבריאות עם ישראל כל רוכב אופניים מקטן ועד גדול יודעים שאלו שטויות ואף אחד לא יטרח לדווש כאשר ישנו מנוע חשמלי וכולם מדוושים על ריק , ואולם רוחשי טובת עם ישראל בבורותם הרי כולנו בורים רק בשטחים שונים החליטו לאמץ את השיטה לבקרה על האופניים הכי פחות בטוחה ואפילו מסוכנת מכיוון ( יאשר זאת כל רוכב אופניים) ש ההוראה שנותן הפדל אסיסט אינה ואני חוזר אינה בקרה על המהירות אלה פקודת GO NO GO וכדי לשלוט על המהירות חייבים להפעיל את המעצורים איזה הליך בטיחותי לעומת ידית גז פשוטה שמאפשרת שליטה מוחלטת על המהירות וכן תשלימו עם זה שאופניים חשמליות מחליפות אופנועים בעיר וזה שיש להם רק פדלאסיסת רק מסכן את הרוכבים

              משקל : רוכב ששוקל מעל כ 120 ק"ג ועושנ תאונה ב25 קמ"ש האם ה 20 ק"ג ששוקלת המערכת החשמלית תשנה במשהו את תוצאותיה
              ואם שר התחבורה מר כץ יעיז בכלל לעלות על אופני הילדים שיובאו לארץ את תוצאותיה מי ידע?

              25 בספטמבר 2014
              • 12 באוגוסט 2015

                ייבוא אופניים חשמליות בעלי תקן אירופאי

                בקשר למנוע, ברור לכולם ש250W התקבל רק בצורת חישוב מסוימת. כל יצרן יכל לחשב איך שבא לו ולספק את הנתון למכון התקנים.
                בקשר להפחתת עוצמת העזרה עם העלייה במהירות. זה תהליך שקורה עם העלייה במהירות, נוצרת "התנגדות מדומה" במנוע שמחלישה את הזרם.

                12 באוגוסט 2015
          שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form