• 8 באוגוסט 2014

    מתן הודעה

    שלום,
    בחוזה השכירות מוגדר שהעברת הודעות יש לבצע בכתב.
    אם אני כמשכיר שוחחתי עם השוכר טלפונית והעברתי את ההודעה בשיחה - זה תקף, או שאני חייב גם לשלוח מכתב?
    אם השיחה מוקלטת, זה משנה?
    תודה

    8 באוגוסט 2014
  • 10 באוגוסט 2014

    מתן הודעה

    שלום
    כתב זה כתב.
    אם הדבר מהותי רצוי להעבירו בכתב.
    אם לא קבעתם רק בדרך של דואר רשום אז גם מסרון או דואר אלקטרוני יכול לעשות את העבודה.
    בהצלחה,

    10 באוגוסט 2014
    • 10 באוגוסט 2014

      מתן הודעה

      שגיא שלום
      שאלה נוספת: הבעלים נכנסו בתקופת השכירות למחסן והשתמשו בחשמל שבמחסן. האם זה חוקי?

      10 באוגוסט 2014
      • 13 באוגוסט 2014

        מתן הודעה

        שלום רב
        כל עוד השימוש במחסן סביר - לכמה רגעים - אני לא רואה כל בעיה אם זה, אלא אם השימוש מופרז ובזבזני.
        בהצלחה,

        13 באוגוסט 2014
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?