• 8 באפריל 2016

    לשון הרע מנציגת שירות

    הייתי בחנות בקניון וערכתי שיחה אקראית עם לקוחה פוטנציאלית של חברת אשראי מסוימת, בה סיפרתי כי מה שהובטח לי לא קיבלתי.
    הנציגה שמעה את השיחה והחלה לצעוק עליי מול לקוחות הסניף הרבים, מול החברים שלי ומול השכנים שלי שהיו באותו הרגע בסניף שאני "שקרנית, מטומטמת ואפסה".
    האם ניתן לתבוע לשון הרע במקרה כזה?

    8 באפריל 2016
  • מנהל הפורום עו"ד אורי אבני 10 באפריל 2016

    לשון הרע מנציגת שירות

    שלום מורן,
    על מנת להשיב לשאלתך, יהיה צורך לבחון בדיוק את פרטי האירוע, דהיינו מה בדיוק נאמר, מי שמע את שנאמר ומה הנזק שנגרם לך.
    ככל ואכן נאמרו דברים פוגעניים או מבזים או משפילים שאינם אמת ונשמעו על ידי אנשים, ניתן לבחון הגשת תביעה בנושא.

    10 באפריל 2016
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?