לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
דין

סובל מאלימות נפשית קשה שהביאה אותי למצב נפשי קשה ביותר ופגע לי בכל תחומי חיי

סובל מאלימות נפשית במשך שנה רציפה מראש החוג שלי באוניברסיטה, דקן הסטודנטים, העוזרת שלו, מרצה שקשר עימם קשר והכל תוך ניצול כוחם מולי סטודנט חסר כוח. בקשר לראש החוג שלי היא הגישה תלונה שקרית נגדי לאותו דקן סטודנטים באופן זדוני מה שגם מהווה לשון הרע(הכל מגובה בהוכחות מוקלטות ואנשים) וכתוצאה מכך נענשתי בכך ש"גנבו" ממני 1000 שקל מהחשבון והכל על תלונת שווא רק כדי להתעלל בי. בנוסף עוד משתף פעולה שלהם ריסק לי את הנפש בחקירה צולבת שעשה לי כאילו הוא משטרה, איבדתי את ההכרה למשך דקות ארוכות לראשונה בחיי באותו היום. יש לציין שאני סטודנט מצטיין והכל נעשה מטעמים אישיים. זה נראה הזוי כל מה שאני רושם ואני מודההשאם הייתי קורא כזה דבר הייתי מתקשה להאמין שקיים דבר כזה. אך זו המציאות שלי בשנה האחרונה. מה באפשרותי לעשות? אני בדכאון עצום כמה חודשים ומצבי הנפשי התדרדר. אני גם מוכר כנכה ביטוח לאומי בעל אובדן כושר עבודה 100% כך שאם הייתי חושב לתבוע זה לא אפשרי לפי מה שכולם אומרים כי מרכיב התביעה הולל על כושר עבודה עתידי ומרכיב זה לא קיים אצלי. האם ראש החוג והדקן חסינים מתביעה אישית שאגיש מולם?(הכוונה שגוף האוניברסיטה מגן עליהם?) לא יודע מה לעשות. הם רוצים לקבור אותי סופית שבוע הבא עם עוד המצאות שקריות ואולי לזרוק אותי מהלימודים. איך אני עוצר את הסחף? מה ניתן לעשות מולם? האם אני יכול להגיש תביעת נזק ולשון הרע כנגד ראשת החוג שלי? מתחנן לתשובה. לא יודע כבר מה לעשות.

דין

תיקון קטן: התלונה השקרית של ראשת החוג שלי שמהווה לשון הרע היוותההאת הבסיס לוועדת משמעת שזומנתי ולמרות שהוכחתי שהכל שקרים הם מצפצפים על התקנון והנהלים וקנסו אותי(יותר נכון גנבו ממני) 1000 ש"ח.

ד"ר איריס טרומן, עו"ד

מאחר ולא ניתן לקבוע על פי הנתונים שמסרת כאן האם בדובר כאן בבירור מנהלי לגיטימי או הוצאת לשון הרע, אני ממליצה כי תפנה לפגישה אישית לעו"ד הבקיא בתחום ותספר לו את כל הסיפור כולל המילים שבה השתמשה ראשת החוג . רק לאחר בחינת החומר ניתן יהיה לקבוע האם יש כאן הוצאת לשון הרע. במקרה והתשובה היא חיובית, אכן ניתן יהיה לתבוע אותה באופן אישי וכן את המוסד בו היא מלמדת . נשמח לסייע לך - ד"ר עו"ד איריס טרומן 0545795890

דין

איריס שלום. אשמח לצלצל ולדבר איתך מחר. הייתה לי היום וועדת משמעת באוניברסיטה שלי. הם עושים לי רצח אופי ומחפשים לפגוע בי בזדון. אני רוצה להגיש תביעה נגדם ונגד אותה ראשת חוג תביעת לשון הרע. מאחר ופניתי למנכ"ל המוסד גם שיעשה סדר בשחיתות שמתנהלת תחת כותלי המוסד שלו, להפתעתי הוא זרק אותי מכל המדרגות(כנראה שהייתי נאיבי). חשוב לי להדגיש שוב שאני אחד מהסטודנטים המצטיינים במוסד הלימוד עם ממוצע תואר 95. הם גרמו לי צער רב עם האלימות הפסיכולוגית שלהם כנגדי. אני מעוניין לצאת מולם לבית המשפט ולהביא את הצדק ואת הפיצוי שאכן מגיע לי על הפגיעה שהם גרמו. האם אוכל לצלצל מחר בצהריים?

ד"ר איריס טרומן, עו"ד

אכן כן.

דין

איריס היי. מצטער שלקח לי הרבה זמן למצוא את הפורום. אצלצל מחר.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום לשון הרע והגנת הפרטיות