לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
דני

איום בלשון הרע?

איום בלשון הרע ודיבה? יש לי הסכם עם לקוח לבצוע שירותיים בחוץ לארץ, בהסכם כתוב במפורש שאין ודאות להצלחה, בכל זאת השירות הצליח אולם הלקוח אמור לבצע מספר פעולות עסקיות נוטריוניות בישראל להשלמת בבצוע בחול. הוא מאוד לא מרוצה בהמצב שהוא מחוייב להספיק בעצמו לבצע פעולות שהתחייב בהסכם, ומאיים פרסום שם רע ופניה לגורמים רבים כדרך אלימה מילולית להכפשת שמי למרות שכל הדברים בוצעו כראוי! האם המכתב שלו והאיומים המפורשים הם בבחינת לשון הרע, מדובר באדם מתוסכל מקטר ואלים מילולית! האם בכלל להגיב?

אתי חסיד, עורכת דין

מציעה להגיב באופן ענייני . כמו כן להבהיר לאותו לקוח שאם יפיץ עליך ו/או על עסקך דברי דיבה יהווה הדבר עילה לתביעת לשון הרע. בנוסף ממליצה לך לפנות לייעוץ משפטי על מנת לשלוח ללקוח מכתב התראה מאת עורך דין.

דני

כוונתך להגיב באופן עניני זה לענות כי דבריו אינם נכונים? עובדתית? אולי בכלל אין צורך להשיב לו? כאילו לא קבלתי זה לא עדיף? הוא כתב את זה מתוך תסכול! מה בכל זאת יקרה אי תגובה זה יכול לפעול לרעתי בשלב מסויים? שלא הגבתי? כי בכל מקרה הוא כתב אם ואם יקרה ולא יצליח. דרך אגב שבהסכם כתוב שאין שום הבטחה להצלחה! אז על מה בכלל יש להגיב? לא? עוד אלה אי הבטחה להצלחה בהסכם רלוונטית לכל הפעולה עד סופה לא? תודה

אתי חסיד, עורכת דין

אם הלקוח מפיץ את דיבתך רעה בקרב לקוחות נוספים עדיף שתבהיר לו שהדבר מהווה עילה לתביעה מצדך. כמו כן תעצור את הפצת הדיבה. אבל לשיקולך.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום לשון הרע והגנת הפרטיות