משפטי– זאפ

מנהלי הפורום

עו"ד אילנית צירקלביץ

עו"ד אילנית צירקלביץ

עו"ד אילנית צירקלביץ, מרצה בלשכה בנושא רישום זכויות ובתים משותפים.מרצה במכללה לנדל"ן ובקורס דירקטורים. בעלת תואר שני בהצטיינות במשפט עסקי מסחרי ותואר ראשון מאוניברסיטת בר אילן.

קביעת פגישה
0778042552
חזרה לפורום

איום בלשון הרע?

דני
דני

איום בלשון הרע ודיבה? יש לי הסכם עם לקוח לבצוע שירותיים בחוץ לארץ, בהסכם כתוב במפורש שאין ודאות להצלחה, בכל זאת השירות הצליח אולם הלקוח אמור לבצע מספר פעולות עסקיות נוטריוניות בישראל להשלמת בבצוע בחול. הוא מאוד לא מרוצה בהמצב שהוא מחוייב להספיק בעצמו לבצע פעולות שהתחייב בהסכם, ומאיים פרסום שם רע ופניה לגורמים רבים כדרך אלימה מילולית להכפשת שמי למרות שכל הדברים בוצעו כראוי! האם המכתב שלו והאיומים המפורשים הם בבחינת לשון הרע, מדובר באדם מתוסכל מקטר ואלים מילולית! האם בכלל להגיב?

RE:
אתי
אתי חסיד, עורכת דין(נכתב ע"י: דני)

מציעה להגיב באופן ענייני . כמו כן להבהיר לאותו לקוח שאם יפיץ עליך ו/או על עסקך דברי דיבה יהווה הדבר עילה לתביעת לשון הרע. בנוסף ממליצה לך לפנות לייעוץ משפטי על מנת לשלוח ללקוח מכתב התראה מאת עורך דין.

כוונתך להגיב באופן עניני זה לענות כי דבריו אינם נכונים? עובדתית? אולי בכלל אין צורך להשיב לו? כאילו לא קבלתי זה לא עדיף? הוא כתב את זה מתוך תסכול! מה בכל זאת יקרה אי תגובה זה יכול לפעול לרעתי בשלב מסויים? שלא הגבתי? כי בכל מקרה הוא כתב אם ואם יקרה ולא יצליח. דרך אגב שבהסכם כתוב שאין שום הבטחה להצלחה! אז על מה בכלל יש להגיב? לא? עוד אלה אי הבטחה להצלחה בהסכם רלוונטית לכל הפעולה עד סופה לא? תודה

RE:RE:RE:
אתי
אתי חסיד, עורכת דין(נכתב ע"י: דני)

אם הלקוח מפיץ את דיבתך רעה בקרב לקוחות נוספים עדיף שתבהיר לו שהדבר מהווה עילה לתביעה מצדך. כמו כן תעצור את הפצת הדיבה. אבל לשיקולך.