לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
משה

לקראת דיון לקבלת הפטר

שלום לך, בקרוב נקבע לי דיון לקבלת הפטר. האם סכום של 10%מכלל תביעות החוב (לאחר קיזוז ריביות) הוא סביר? האם הסכום שהצטבר בקופת ההוצל"פ במשך השנים (לפני הליכי פשיטת הרגל) אמור לעבור לקופת הכינוס? ואם לא, האם הוא אמור להיות מקוזז מגובה החוב? (הוא הרי הועבר במשך השנים לנושים בפועל). כמו כן, הגשתי בקשה לפש"ר כחודשיים לפני שהחלה הרפורמה. האם כדאי לבקש להכלל ברפורמה? מה היתרונות? האם יש משמעות מבחינתי? תודה על תשובתך. משה.

item.Author מנהל הפורום עו"ד דוד הוד

משה שלום לך. במענה לשאלותיך הרבות והמורכבות) הריני להשיבך כדלקמן: 1. סכום סביר בהפטר הינו הסכום שנקבע לך לצו תשלומים כפול 54 חודשים וזאת בהנחה שהנך נעדר נכסים מלבד המשכורת שלך. 2. אין סכום שהצטבר בהוצל"פ. שם הנושים שלך מקבלים כספם מידי חודש. 3. אין קיזוז הסכום ששילמת לאורך השנים בהוצאה לפועל. 4. אינך זכאי להגיש בקשה להפטר בהוצל"פ. אין באמור לעיל להוות תחליף לייעוץ משפטי פרונטלי מול עו"ד הבקיא בתחום. בהצלחה!

מינה

שלום רב, אנו לקראת דיון. המנהלת המיוחדת הגישה תזכיר שלילי ביותר בו היא ממליצה לבטל את ההליך בטענה כי לא עמדנו בתשלומים ולא הגשנו דוחות. תוך כמה שעות מרגע שליחת מכתבה העברנו לה את כל המסמכים המעידים כי אנו משלמים בזמן ומגישים דוחות . גובה החוב הוא 112000 שח, תשלום חודשי של 500 שח. בהתחשב בעובדה שבת הזוג שאינה פשוטת רגל מחזירה בחשבון הבנק שלה הלוואות על סך 2300 שח היא רוצה להמליץ להעלות את התשלום ל1500 שח ולעוד 54 תשלומים. האם זה הגיוני???? מה אנו יכולים לעשות על מנת לשנות גזר דין כזה??? קראתי ברפורמה החדשה שסך כל ההליך אמור לקחת 54 חודשים. 18 עד לדיון הכרזת פשיטת רגל ועוד 36 חודשים עד להפטר . יש לציין שאין לנו שום נכסים והכל קרא לגמרי בתום לב אנו זוג צעיר ללא משפחות כלל עם ילד אחד. אודה לייעוצך

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום פשיטות רגל