לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
ליאור

שאלה בנוגע לפיגורים בתשלומי פשר

בוקר טוב אני בהליך של הפטר מותנה ובו אני צריך לשלם תשלום חודשי של 800 שקל כל חודש עד לאחרונה שילמתי וכעת יש לי פיגור של 7 אלף שקל בתשלום המנהל המיוחד הגיש בקשה לביטול ההליך והשופטת נתנה פסיקה לתגובתי תוך 7 ימים מה מומלץ לעשות? האם ניתן לפרוס את הפיגורים ולהמשיך בהליך. פשוט לאחרונה נוצרו לי הרבה הוצאות ואני עוזר גם לסבתי החולה והמשכורת שלי מסתכמת ב כ 5 אלף נטו וישנם גם הוצאות של דיור ומחייה אשמח להמצלות מה ניתן לעשות על מנת לא לגרום להפסקת ההליך וחזרה להוצאה לפועל.

עו"ד אילנה אלישקוב

ליאור שלום אסור שיהיה פיגורים בתוכנית פירעון ויש צורך להסיר את המחדל או להגיש בקשה מתאימה לבית משפט שתסביר את הנסיבות ושתינתן תגובה בקשה לביטול הליך , מניסיוני חשוב וקריטי לפנות באמצעות עורך דין וככל שאינך מיוצג ניתן ליצור קשר עם הח"מ.

ליאור

בעבר הייתי מיוצג וכעת כבר לא השאלה מה הדברים החשובים הצריכים לכתוב בדבר שכזה לצערי אין לי כעת כסף לעורך דען על מנת להגיש מסמך שכזה לכן שואל צה ניתן לעשות באופן עצמאי

עו"ד אילנה אלישקוב

תגיש תגובה לבקשה לביטול הליך, תסביר מהן הסיבות להיווצרות פיגורים ותצרף אסמכתאות מתאימות לטענותיך. בנוסף, תציע דרך להסיר את המחדל בדרך של פריסת הפיגורים למשל תשלום של 1000 ש"ח למשך תקופה x...דרך נוספת היא לבקש להפחית את התשלום החודשי של תוכנית הפירעון או להאריך את תקופתה. בהצלחה.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום פשיטות רגל