open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 22 בדצמבר 2017

            טעות באריחים ובריצוף בדירה חדשה

            קנינו דירה מקבלן,
            וכאשר הגענו לשלב בחירת ריצוף ואריחים,
            הקבלן הפנה אותנו לחנות זו.
            המוכר נתן לנו כל מיני אופציות לבחירת ריצוף לדירה ואריחים לשירותים,
            ואנו בחרנו באופציה מסויימת.
            כאשר הגענו לדירה, נוכחנו לראות שהריצוף והאריחים שונים מכפי שהוצגו לנו.
            הקבלן אומר שהמספר הסריאלי שמותבע על הקרטונים שהובאו לדירה
            זהה להזמנה ולכן אין בידו להוכיח או לעשות דבר.
            התייעצנו עם אדריכלים ומעצבי פנים,
            השוונו את האריחים והריצוף שקיבלנו למה שהראו לנו בחנות בפועל,
            ואכן, לא טעינו! , מה שקיבלנו שונה ממה שהזמנו.
            החנות טוענת שכתוב בטופס ההזמנה שייתכנו סטיות של 15%,
            ואדריכלים ומעצבי פנים אומרים שזה נכון. אבל מדובר על סטייה באותו גוון.
            ולא על הוספת פיגמנטים שכלל לא היו באריח שנבחר/ ללא טקסטורה שהייתה ואינה.
            היות ומה שקיבלנו מביא למראה שונה לחלוטין ממה שרצינו בדירה,
            דורשים את זכויותינו , אך החנות מתעקשת לומר
            שמה שהובא לנו הוא אותו דבר מסדרת ייצור שונה.

            22 בדצמבר 2017
          • מנהל הפורום עו"ד יואב סלומון 24 בדצמבר 2017

            ענבר, שלום רב,
            שאלתך אינה בתחום הפורום, אלא בנושא של חוזים, אבל אענה עליה בכל זאת:
            אתם זכאים לקבל את מה שהזמנתם. אם החנות ספקה מוצר שאינו תואם את מה שהזמנתם זכותכם לעמוד על כך שתקבלו מוצר המתאים להזמנתכם.
            כמובן שאיני יכול להביע דעה אם האריחים שקבלתם מתאימים להזמנתכם – לשם כך צריך, לכל הפחות, לראות את האריחים שהזמנתם ולהשוות עם האריחים שקיבלתם.

            24 בדצמבר 2017
          forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form