open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          עו"ד שלומי וינברג

          15
          שנות נסיון
          עברית
          עברית
          ז'בוטינסקי 35, רמת-גן
          ז'בוטינסקי 35, רמת-גן

          עו"ד שלומי וינברג הוא בעל תואר ראשון במשפטים (LL.B) לצד חטיבה מורחבת בניהול מאוניברסיטת תל-אביב ותואר שני מוסמך במשפטים (LL.M) מאוניברסיטת תל-אביב. עו"ד וינברג מוסמך כחבר מן המניין בלשכת עורכי הדין מזה יותר מעשור (2004) עו"ד וינברג מעניק ייעוץ וייצוג משפטי בתחום לשון הרע והגנת הפרטיות וכן בזירת הליטיגציה המסחרית-אזרחית.

          envelope

          להתייעצות עם עורך דין השאירו פרטים ונחזור אליכם

          done פנייתכם התקבלה! אנו ניצור קשר בקרוב
          התמחויות המשרד

          חדשות המשרד

          • אתר "סטטוסים מצייצים" מכר סטטוסים כפרסומות סמויות תמורת אלפי ועשרות אלפי שקלים

            26.01.2015 open news close news

            האתר עשה זאת מבלי ליידע את הגולשים, ובניגוד לחוקים של פייסבוק עצמה.

            בעקבות כך, הודיעה פייסבוק לאחרונה על הורדת העמוד מהרשת החברתית לצמיתות.

            גם אם כלל לא נמכרו בדף זה סטטוסים פוגעניים, התופעה הקשה - בה מועלים סטטוסים

            שכל מטרתם לחסל מתחרים עסקיים, רווחת וידועה בארץ ובעולם. תופעת ה"שיימינג" ברשת הולכת ותופסת תאוצה.

          • תופעת השיימינג העסקי - הגנה לחברות ולעסקים ששמם הטוב נפגע

            21.01.2016 open news close news

            לאחרונה התקיים בבר-אילן פאנל שעסק בתופעת השיימינג העסקי.
            עו"ד שלומי וינברג, יו"ר ועדת לשון הרע בלשכת עורכי הדין, אמר: "אנו חיים במציאות שבה הגבול בין ביקורת לגיטימית לבין חופש הביטוי מיטשטש, ובעקבות זאת מוצאים עצמם בעלי עסקים קטנים, בעלי מקצוע חופשיים ואפילו תאגידי ענק חשופים להכפשות ברשת בכלל וברשתות החברתיות בפרט. לכאורה, לא פעם הבעיה האמיתית מתעוררת כשאפשר לזהות רק את מי ש'הצית את הלהבה', אך לא את מי שהמשיך 'לגלגל את כדור השלג'. למרות זאת, המשפט נותן הגנה גם לחברות ועסקים ששמם הטוב נפגע, באמצעות פתרונות של פסיקת פיצויים הולמים שתשקף את הויראליות שבפרסומים, חיוב בפרסומים מתקנים וכמובן במקרים המתאימים פנייה לפלטפורמות המאחרות והסרת הפרסומים באופן מיידי".