zap group mishpati logo

מה חשוב לדעת אחרי תאונת דרכים? 5 טיפים

מקבלת טיפול רפואי ועד פנייה לעורך דין - כך תתנהלו נכון לאחר תאונת דרכים

22.01.18
תאריך עדכון: 30.03.24
2 דק'
מה חשוב לדעת אחרי תאונת דרכים? 5 טיפים

קבלת טיפול רפואי

1. פנו לקבלת טיפול רפואי.
מומלץ לפעול ע"פ הנחיות הרופאים - הגוף קודם לכל, והבריאות קודמת לכל.

הזמנת אמבולנס

חשוב לרשום את פרטי כל העדים לאירוע, ולגבות מהעדים תרשומת או תצהיר לגבי מה שקרה באירוע: מה הם זוכרים, מה הם ראו, כדי להוכיח איך קרתה התאונה

צילום זירת ההתרחשות

2. לצלם מכל הזוויות את זירת ההתרחשות.
חשוב לרשום את פרטי כל העדים לאירוע, ולגבות מהעדים תרשומת או תצהיר לגבי מה שקרה באירוע: מה הם זוכרים, מה הם ראו, כדי להוכיח איך קרתה התאונה, כדי לייחס את האחריות למי שצריך.

חשוב לדאוג שיהיה רישום מסודר בתיק הרפואי, ורישום מלא על כל התלונות ועל כל מה שקורה בגוף. זאת, כדי שניתן יהיה להשתמש בתיק הרפואי, להוכיח את הקשר בין התאונה לבין המצב הרפואי

רישום מסודר בתיק הרפואי

3. להמשיך לקבל טיפול רפואי לפי הצורך. חשוב לדאוג שיהיה רישום מסודר בתיק הרפואי, ורישום מלא על כל התלונות ועל כל מה שקורה בגוף. זאת, כדי שניתן יהיה להשתמש בתיק הרפואי, להוכיח את הקשר בין התאונה לבין המצב הרפואי, ולהוכיח את הנכות.

לשמור על קבלות ולבקש קבלות על כל טיפול

שמירת הקבלות

4. לשמור על קבלות ולבקש קבלות על כל טיפול, ואם אדם זקוק לעזרה, בין אם זו עזרה סיעודית, ובין אם זו עזרה במשק הבית כתוצאה מהתאונה, לבקש ולשמור על קבלות של ההוצאות האלו, כדי שנוכל להוכיח אותן בבית המשפט, ולקבל פיצוי עליהן.

 פנייה לעורך דין

5. דבר חמישי, וחשוב מאוד, יש לפנות בהזדמנות הראשונה לעורך דין טוב ומקצועי, אשר מתמחה בדיני נזיקין, שיוכל לנהל את התיק עבורכם, ולתדרך אתכם, להנחות אתכם איך להתנהל באופן שיבטיח טיפול מיטבי בקבלת מה שמגיע לכם.

משרד עורכי דין עוזי עמית-כהן

משרד עורכי דין עוזי עמית-כהן

משרד עורכי דין עוזי עמית-כהן, עוסק כבר מעל 20 שנים בתחום דיני הנזיקין כל כל גווניו: תאונות עבודה, תאונות דרכים, נזקי גוף תביעות ביטוח, רשלנות רפואית ועוד. המשרד ממוקם בירושלים ומעניק שירותיו לתושבי האזור.

האם מאמר זה עזר לך?

ZAP משפטי
צרו קשר
שם*
אימייל*
טלפון*
סיבת הפנייה
מאמרים נוספים
משרד עורכי דין עוזי עמית-כהן

לקבלת ייעוץ מעורך דין השאירו פרטים

שם*
אימייל*
טלפון*
סיבת הפנייה